Skuter Przestał być zrywny

Witam,mam problem ze skuterem motobi wilga 3.Stało się to po wymianie paska [Stary pasek nie był jeszcze pękniety ale miał już swoje przejechane :)] Skuter przy starcie łapie lecz ciężko się rozkręca [tak jakby ciężkie przełożenie] jak już się rozkręci to niezbyt zauważyłem żeby mulił no może ciut więcej gazu mu muszę dodać ale dobrze pod góre se radzi.Na chwile założyłem stary pasek ale nic się nie zmieniło.Okładziny sprzęgła tak jak i dzwon są w całkiem dobrym stanie.chciałbym zaznaczyć że popsikałem CX 80 na sprężyne centralną i w jej pobliżu i po tym stała się nieco miekksza,zrobiłem to w tym celu żeby łatwiej było rozłożyć te talerze i wcisnąć pasek pomiędzy nimi.[Wcześniej dosyć ciężko było te talerze rozłożyć]

to może należy zdjąć korektor, rozłożyć zetrzeć ten CX80 (ale konkretnie CO z seri CX80???) i stary smar i wszystko nasmarować grafitowym jak bozia kazała. Przy okazji zobaczyć czy sto wszystko sie nie powyrabiało.

Spróbuje tak zrobić.
A to jest CX80 konserwująco-naprawczy

i myślisz że jak nim psikasz to coś naprawia?
:smiley:

Nie,poprostu przy zakładaniu paska ułatwiłem sobie rozkładanie tych dwóch talerzy a przy tym ułatwiłem sobie zakładanie paska :slight_smile:

A tak wgl to mógłby być smar łożyskowy? bo chyba narazie niemam grafitowego :stuck_out_tongue:

Wyczyściłem,przesmarowałem itd i niezbyt to pomogło.Ale zauważyłem że ten nowy pasek tak leży że na wolnych obrotach delikanie rozsuwa talerze.Na starym pasku tak nie było ale to chyba się dopasować musi.Zresztą,na starym pasku tak samo chodzi

pewnie ten twój cudowny preparat do zmiękczania sprężyn ją zmiękczył na dobre i skuter nie wkręca się na wysokie obroty przed złapaniem koła. dlatego też straciłeś zrywność. prędkość końcowa pewnie jest taka sama?

Pewnie tak.No a prędkości końcowej nie znam bo przez większość czasu jeździłem na blokadzie a jak już była zdjęta to nie miałem okazji się rozpędzić,czyli prędkość końcowa się nie zmieniła 45km/h :smiley:

Tak wgl to mam teraz taki śmieszny problem,mianowicie po zdjęciu tej tuleji pod którą jest smar niemogę jej za nic do końca wcisnąć i smar się wylewa spod niej :stuck_out_tongue:

kup nowe sprzęgło - problem solved.