Skuter nie chce wejśc na wysokie obroty

Witam,
Mam Peugeota Ludixa z 2008r i mam następujący problem skuter po-prostu nie chce wchodzić w obroty i go tak jakby dławi. Wyczyściłem filtry i gaźnik i dalej to samo nawet ruszyć nie mogę bo od razu jak chce zagazować to on mi gaśnie.Na wolnych obrotach dobrze chodzi.
Proszę o pomoc;)

Miałem to samo, dosłownie w wczoraj mi się to stało, a okazało się że mi iglica spadła.

U mnie raczej iglica nie spadła.

ale lepiej zobacz iglicę , miesiąc temu mi też wypadła zawleczka z niej

Iglica jest dobra;/
Może ktoś inny wie co jest przyczyną?

Jak przeczyściłeś filtr powietrza jak on jest nierozbieralny ? :).

Janie, zestresowałeś swoją wypowiedzią tutaj tego oto dzieciaka, teraz to już się nie odezwie pewnie tutaj więcej! :P

Ta dzisiejsza młodzież, słabe to w pojęciach, uczyć się nie chce, wszystkiego chce mieć w bród, a w skarpetkach zwykły skarpetkowy smród.
Rodziciele ich, jednak ich wychowanie olewają, bo dzieciaki się pewnie same odchowają. Populacja nasza spada, wyjeżdżają stąd wszyscy młodzi, totalna żenada. :P

Mój jest rozbieralny, na zatrzaskach. A tobie Metros nie wiem o co ci biega.A dzieckiem niestety już nie jestem choć chciałbym być.

po dodaniu gazu nie dostaje paliwa , musiałeś coś źle złożyć

jeżeli rozbierałeś gaźnik , to coś źle skręciłeś i albo dostaje lewe powietrze, albo coś nie działa

Miechowita napisał:

Mój jest rozbieralny, na zatrzaskach. A tobie Metros nie wiem o co ci biega.A dzieckiem niestety już nie jestem choć chciałbym być.

Taaak na zatrzaskach :).Nie czaruj nas tutaj,nie myśl że jesteśmy idiotami.Mam Peugeota Jetforce w którym jest identyczny śilnik co w Ludixie.Widzę że trudno będzie Ci pomóc skoro nie traktujesz innych forumowiczów poważnie.Pokaż w którym miejscu są te rzekome zatrzaski ? - http://shop.mieloch.pl/filtr-powietrza-kompletny-modele-bez-kompresora,pZ015409.bhtml

Kolego drogi ale ja mam inny ;) Taki mały czerwony.
Wydaje mi się, że wszystko jest ok złożone. Przeczytałem tez, że może to być wina membrany, prawda to?

Zali wżdy. Prawda to. Jak się coś tam zachachmęci to zwyczajowo po całości. Onegdaj.
Mam ja jeszcze dzisiaj humor po tym minionym, wczorajszym dniu. :D

Sprawdzę jednak może powyższą, naniesioną tutaj oto pisownię w słowniku PWN, bo mnie młodzież tutaj zaraz rozszarpie na czynniki składowe. :DDD

Jeżeli silnik jest czterosuwowy 4T, to proponuję zapoznać się z zawartością zbiornika paliwa (opróżnić go do cna, zlać całą zawartość do przezroczystego baniaczka/butelki PET) i wlać potem do tego baniaczkowo-butelkowego odzysku tak z 50...200 mililitrów denaturatu (Denturaxu), zbije on wodę w paliwie i jasnym się oto stanie czy w paliwie nie było innych dodatków *uszlachetniających* pokroju oleju napędowego lub innych *wynalazków paliwopodobnych*.

Miechowita, jesteś tutaj nowy, to nawet nie zaszkodzi Ciebie opie... (na taki *dzień dobry*), ale jak się rozwiniesz konkretnie z tym swoim opisem, tego swojego dylematu technicznego, to może Ci tutaj ludzie i pomogą (inni się też przy takiej oto okazji, czegoś tam może i nawet nauczą z tego całego zakresu, tak dość szeroko rozumianej eksploatacji silnika spalinowego, *motorka* znaczy).

I witaj tutaj w... Klubie. :D

jak masz filtr paliwa to wymień go ja coś takie tez miałem tylko że w TGB na wolnych chodził i jak się dodało gazu jak by go dusiło i gasł

Witam ponownie,
Odkryłem że jak zakleję mu polowe wlotu powietrza to skuter wchodzi na wysokie obroty i pluje trochę paliwem.
O co tutaj chodzi? Bo ja już nie wiem.

Nieba bym Ci nawet tutaj przychylił, ale za takiego nawet *borowika-grzyba z lasu*, nie wiem co tam nakombinowałeś sobie, w tym swoim oto sprzęcie. :(

To nie jest przecież instalacja LPG... I-generacji, żeby wlot do filtra powietrza przysłaniać tam czymkolwiek. Bardzo jesteś oszczędny w słowach, ale dlaczego tak tutaj postępujesz, nikt Ci na odległość tam tego jednak nie naprawi, opisz całe zagadnienie bardzo, nawet bardzo szczegółowo, jakbyś swojemu dzieciakowi coś tam nawet tłumaczył, masz dzieci to ogarniasz ten temat, co nie? :D

Całym zdaniem proszę opisać tutaj swój problem z tym oto skuterem. Ktoś może tutaj Ci nawet pomoże, a inny ktoś się tam też cokolwiek przy takiej oto okazji nauczy czegokolwiek z zakresu eksploatacji *spalikółka*. :D

Już ci mówię kolego.
Mam teraz podłączony gaźnik na "sucho" czyli podłączony bez żadnego filtra powietrza.Jak chcę dodać gazu to "maszyna" nie wkręca się na wysokie obroty dusi go aż w końcu silnik gaśnie ale gdy zakryje polowe wlotu powietrza(ten co jest zaraz przy gaźniku) to silnik wkręca się na wysokie obroty i z tego wylotu co wciąga powietrze troszkę pluje paliwem.I czemu tak się dzieję?:)

Ja jednak nie wiem już, jak do Ciebie tutaj można dotrzeć. Da się do Ciebie dotrzeć, kiedyś tam? :(

Już nie przesadzaj bo tłumaczę dobrze i mówię jak się dzieję.

dziwisz sie ze gasnie na wysokich obr... dostaje za duzo powietrza... sam sobie odp. \"gdy zatkam dziure to sie wkreca" zaloz filtr i powinno byc ok

Już spokojnie nie zrozumieliśmy się ;) Z założonym filtrem tak samo się dzieje.Inaczej bym tego nie pisał, więc chyba filter do wymiany on i tak nie był oryginalny.