Skuter gaśnie podczas jazdy. Pomocy :)

Witajcie!
Mam pewien bardzo uciążliwy problem ze swoją Yamahą Neos. Kupiłem ten skuter jakieś 2 miesiące temu w wersji mocnego tuningu, miał założony cylinder polini 70cc, sportowy wariator, gaźnik 17,5 itp. Jednak gdy jechałem powyżej 50 km/h (obroty były dosyć wysokie) skuter nagle gasł. Zupełnie bez żadnego powodu, jadę sobie spokojnie i nagle odcina zapłon i silnik gaśnie. Po zatrzymaniu się z rozrusznika skuter nie mógł odpalić, tłok pracował, lecz nie odpalał. Natomiast z kopnika elegancko od razu odpalał i jechałem dalej. Nie sądzę, że jest to puchnięcie cylindra, bo odpalał z kopnika od razu po zgaśnięciu.

Myślałem, że jest to kranik paliwa, więc wymieniłem go. Podczas wymiany rozebrałem tłok i cylinder, okazało się, że jest lekko przytarty (dostawał za mało oleju) tak więc wymieniłem też cylinder i tłok (już nie polini, lecz chiński 70cc za 100 zł). Po wymianie oczywiście delikatnie się z nim obchodziłem, bo dotarcie. Pierwsze 100 km jechałem max. 30 km/h więc nic się nie działo. Po przejechaniu 150 km na nowym cylindrze i tłoku jechałem już 50 km/h (oczywiście obroty były sporo wyższe niż te przy prędkości 30km/h). I co się stało ? Skuter znowu zgasł. Od razu odpalił z kopnika, pojechałem dalej.

Z tego co wiem poprzedni właściciel nie wymieniał modułu, czyli wychodzi na to, że jest zablokowany. Ale z tego co wiem moduł blokuje max obroty, a przed założeniem chińskiego cylindra na polinim elegancko szedł 80 km/h (o ile udało mi się, że nie zgasł).

Pytanie: Co to może być ? Czy to może być wina modułu ? A jeśli nie to czego ? (świeca również wymieniona na nową).

Z góry bardzo serdecznie dziękuję za każdą odpowiedź :)

Pozdrawiam!

ref

wymień moduł i cewke

martin1996a napisał:

wymień moduł i cewke

Martin, to są objawy tego co napisałeś dokładnie ? Czy to taka ogólna naprawa i może zadziała, a może nie ?

Miałem wczoraj to samo po zmianie cylindra i tłoka trochę ujechałem i jak się zagrzał to jak by mu odcinało zapłon ale tylko na wysokich obrotach okazało się że miałem źle wyregulowany gaźnik a nic nie regulowałem po zmianie bo wcześniej też siedziała 70 no i zobaczyć jak się kula bez regulacji trochę go rozgrzać przejechałem się może z jakieś 5 kilometrów no i gasł jakby traciła się iskra odkręciłem świecę i okazało się że dostaje za mało paliwa

Myślałem, że to bardziej problem elektryki, ale skoro tak piszecie to sprawdzę ten gaźnik :)