Skuter do jazdy po Warszawie :) Cena do 5 tys pln.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Skuter do jazdy po Warszawie :) Cena do 5 tys pln.

Ten temat zawiera 20 odpowiedzi, ma 12 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe dejw1001 dejw1001 5 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 15 postów - 1 przez 15 (z 21 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #61241
    Zdjęcie profilowe Vilmark
    Vilmark
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Witam ,

    Niestety w związku z pogarszającą się sytuacją logistyczno-transportową w Warszawie 🙂 Zaczynam się rozglądać za skuterem a auta idą w odstawkę. Niestety kompletnie się na tym nie znam dlatego chciałbym poprosić kolegów o pomoc… A teraz czego szukam ;

    – okolica 5 tys pln (jeśli coś rzuci mnie na kolana może być więcej ale nie np 7-10 tys)
    – nowy , nie psujący się zbytnio
    – ma mało palić , mniej niż Fiat Panda 1.0Gaz czyli koszt poniżej 7 litrów gazu 🙂

    Jak na razie oglądałem kilka Kymco i Peugeotów , za Peugeotem , konkretnie Kisbee RS przemawia to że być może mogę uzyskać na niego rabat… Więc cena może być przynajmniej kilkaset pln niższa niż cennikowa 2011.

    Czekam na jakieś podpowiedzi i typy mądrzejszych kolegów 🙂

    Mam też kilka pytań pobocznych ;

    – czy za parkowanie skutera w Warszawie (w strefie parkowania) się płaci ?
    – czy można parkować go na chodniku ?
    – czy te ustrojstwa kradną ?
    – czy można to ubezpieczyć na AC ?

    I chyba na razie tyle z góry dziękuje za pomoc.

    #61243
    Zdjęcie profilowe mermi
    mermi
    Użytkownik
    • Postów: 50

    Vilmark napisał:

    Mam też kilka pytań pobocznych ;
    – czy za parkowanie skutera w Warszawie (w strefie parkowania) się płaci ?
    – czy można parkować go na chodniku ?
    – czy te ustrojstwa kradną ?
    – czy można to ubezpieczyć na AC ?
    I chyba na razie tyle z góry dziękuje za pomoc.

    Nie płaci się, parkować możesz ale oczywiście tak by nie zatarasować przejścia, markowe pewnie i czasem kradną, ubezpieczyć na AC da radę.

    #61244
    Zdjęcie profilowe HugoBoss
    HugoBoss
    Użytkownik
    • Postów: 3 266

    Ja ze swojej strony polecam Kymco Vitality,bezawaryjny skuterek za rozsądne pieniądze,nie za duży do przeciskania się w korkach,a jednocześnie mogą jechać na nim 2 osoby. Spalanie na poziomie 3L na 100km przy dobrej dynamice. Szczerze polecam.

    Jeśli wolisz 4T to brałbym Kymco Agility RS 50 4T:

    Miałem taki kupować,ale wybrałem Vitality z mocniejszym silnikiem 2T.

    P.S. Na ogłoszeniach skuterowo znalazłem jeszcze taką ofertę:

    http://www.skuterowo.com/ogloszenia/pokaz-ogloszenie/223/NOWY-PIAGGIO-ZIP-4T/trjmiasto-gdask/Skutery-Sprzedam/

    Wydaje się być ciekawa.

    #61249
    Zdjęcie profilowe Vilmark
    Vilmark
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Dzięki za odpowiedź… Kymco też się przyglądam , nawet odwiedziłem jeden z salonów. Na pewno na plus jest to że można go odblokować nie tracąc gwarancji. W Peugeocie na razie odmawiają 🙁 a przy mojej wadze 90kg + graty może być za wolno. Niestety a propo Kymco rozmawiałem z dwoma kurierami… i twierdzą że te z rocznika 2012 to tragedia 🙂
    Ale wiadomo co użytkownik to opinia. A jak z tym Peugeotem ? jakieś zdanie bo niestety bardzo mało ich jeździ.

    PS w moim przypadku chyba bardziej sprawdzi sie 4T ?

    #61258
    Zdjęcie profilowe Maniek_smolarek
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • Postów: 559

    Co do opini kurierów… przestań… te skutery nabijają tyle kilometrów w ciągu miesiąca co skutery zwykłych użytkowników w ciągu pół roku jak nie więcej.

    Silnik 4T jest ekonomiczny, moc jest od niższych obrotów ale może lekko osłabnąć na wyższych. Silnik 2T spalić może więcej benzyny.
    Moc będzie odczuwalna dopiero na wyższych obrotach.
    Ciężki wybór tak naprawdę 🙂 Ja jestem zwolennikiem silników 4T 🙂 nawet za ładniejszy dźwięk 🙂

    Z wyglądu bardziej Mi się podoba Vitality 🙂
    Chyba nawet serwis będzie tańszy niż w Peugeocie, plus dla Kymco za ściągnięcie blokad bez utraty gwarancji po 300km 🙂

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
    Kymco NewDink 200i
    #61271
    Zdjęcie profilowe Majker
    Majker
    Użytkownik
    • Postów: 1 060

    Pracowałem swego czasu jako redaktor na konkurencyjnej stronie o skuterach i testowałem tego Kisbee (był zupełnie nowy – przy odbiorze miał 23 km przebiegu). Zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Wydaje się być trochę solidniej złożony niż Kymco Agility (którym też jeździłem – wnioskuję więc z porównania tych dwóch konkretnych egzemplarzy), jest od niego znacznie szybszy (spokojnie rozpędza się do 80 km/h po odblokowaniu, podczas gdy granica dla Kymco i większości innych czterosuwów wynosi ok. 65 km/h), ma schowek pod siedzeniem mieszczący kask integralny (nie znajdziesz tego gdzie indziej, a naprawdę się przydaje) i trochę mniej pali. Jak chcesz, to mogę Ci wysłać mój tekst, bo ta strona jest niestety od paru miesięcy wyłączona (dlatego piszę o swoim zajęciu w czasie przeszłym).

    Polecam jeszcze to: http://www.derbi.info.pl/boulevard_50_2t.php
    Do wzięcia za niespełna 6 kafli (rocznik 2011; niby w sprzedaży są nawet takie z 2009 – pewnie byłyby jeszcze tańsze). Fajny skuter, z trochę wyższej półki niż Peugeot Kisbee i Kymco – to bezpośredni konkurent Peugeota Vivacity. Ma dwusuwa, ale mocnego (po odblokowaniu bez problemu wyciągnie 85 km/h z bardzo dobrym przyspieszeniem, bez porównania z Kisbee). Derbi to hiszpańska marka, ale jej właścicielem jest włoskie Piaggio i stamtąd pochodzi większość podzespołów (ta sama konstrukcja jest w sprzedaży pod nazwą Piaggio Fly; o wiele drożej, bo importerem tej marki jest inna firma).

    Pozdrawiam i życzę udanego wyboru. 🙂

    #61309
    Zdjęcie profilowe Vilmark
    Vilmark
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Dzięki za odpowiedź , jak dla mnie chyba prędzej 4T. Od przyśpieszania mam samochody. 🙂 Skuter będzie używany w 99% w korkach , więc chodzi o możliwość przeciskania się a nie szybką jazdę.
    Co do kurierów , tak wiem że robią takie przebiegi dlatego ich opinia mnie bardzo interesuje. Wspominali coś o tym że w 4T bardzo trzeba pilnować oleju , chodziło głównie o Kymco. Czy to prawda ?

    Majker szczerze to zainteresowałeś mnie tym Derbi , można go gdzieś obejrzeć w Warszawie ?

    W każdym razie czekam na różne propozycje , nie upieram się przy jednym. Z Peugeotem po prostu mam dobre układy , jeśli dadzą mi dobry rabat plus odblokują… to pewnie sprawa będzie zamknięta , jeśli nie to szukam dalej.

    #61311
    Zdjęcie profilowe Majker
    Majker
    Użytkownik
    • Postów: 1 060

    Dealerzy Derbi są w Warszawie i Łomiankach – tak przynajmniej napisane jest na stronie internetowej importera: http://www.derbi.info.pl/dealerzy.php?woj=7

    Przypuszczam, że dałoby radę obejrzeć, ale nigdy się tym skuterem pod szyldem Derbi nie interesowałem – tylko Piaggio. W razie czego można byłoby podjechać właśnie do salonu Piaggio – jak wspomniałem, to dokładnie to samo, coś jak Citroen Berlingo i Peugeot Partner.

    #61320
    Zdjęcie profilowe Danio96
    Danio96
    Użytkownik
    • Postów: 76

    Kisbee ma chinska jednostke napedowa. Silnik kymco wiecej przejedzie, ja bral bym kymco. Srry ze nie ma polskich znakow – telefon.

    #61322
    Zdjęcie profilowe Michalk001
    Michalk001
    Użytkownik
    • Postów: 1 500

    Nie przesadzajcie – silniki w chińskich sprzętach są naprawdę najmocniejszą stroną tych pojazdów – wystarczy pilnować terminów wymian oleju i regulacji zaworów i będą nie do zdarcia. Fajnym sprzętem jest Zipp Quantum R – za 4600 dostajemy bardzo nowocześnie wyglądający pojazd – szkoda że występuje chyba tylko w 2T. Ja też przekonałem się do 4T.

    Zipp Salmo: przebieg 52468km: sezon 2010 – 3321km, sezon 2011 – 6870km, sezon 2012 – 7467km, sezon 2013 – 8130km, sezon-2014 – 8840km, sezon 2015 – 6887km, sezon-2016 – 7081km. sezon 2017 – 3855km. sezon 2018 – 17km.
    #61524
    Zdjęcie profilowe Majker
    Majker
    Użytkownik
    • Postów: 1 060

    Tak naprawdę cały Kisbee jest chiński, podobnie zresztą jak Vivacity, Speedfight i być może jeszcze inne modele tej marki. Peugeot po prostu zawarł spółkę joint-venture z tamtejszym Loncinem i składa tam skutery z części wożonych w dużej mierze z Francji. Niemniej w przypadku tej marki w ogóle nie zaprzątałbym sobie tym głowy. Kymco Agility również montowane jest w Chinach, ale nie wiem gdzie.

    #61535
    Zdjęcie profilowe Kapuchon
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    I co z tego że Kymco montowane jest w chinach. Części są tajwańskie a montaż jest w chinach z racji na mniejsze koszty.

    Ja w Korkach Nie Stoję !
    [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/45071/icon3.png[/IMG]
    #61539
    Zdjęcie profilowe Majker
    Majker
    Użytkownik
    • Postów: 1 060

    No i to samo jest z Peugeotem, ale tam technologia i niektóre części są francuskie.

    #61541
    Zdjęcie profilowe Vilmark
    Vilmark
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Coś mi się wydaje że czego bym w tej kwocie to chyba złom nie będzie 🙂 Zastanawiam się też nad Yamaha ale tam już kwota robi się za duża.

    Czy może ktoś z Was wie jaka będzie kwota AC+OC w przypadku takiego skutera oraz koszty rejestracji. Szukałem kalkulatora składek ale nic nie ma.

    #61556
    Zdjęcie profilowe Michalk001
    Michalk001
    Użytkownik
    • Postów: 1 500

    Ja rejestrowałem nowy motorower to rejestracja 111,50zł
    Chciałem wziąć pełen pakiet to chcieli około 300zł za motorower w PZU. W końcu wziąłem tylko OC + NW za 118zł. U Ciebie ubezpieczenie może być nieco droższe bo skuter więcej kosztuje od mojego. Samo OC wychodzi około 70zł bez zniżek. Ale jak masz zniżki to będzie mniej.

    Zipp Salmo: przebieg 52468km: sezon 2010 – 3321km, sezon 2011 – 6870km, sezon 2012 – 7467km, sezon 2013 – 8130km, sezon-2014 – 8840km, sezon 2015 – 6887km, sezon-2016 – 7081km. sezon 2017 – 3855km. sezon 2018 – 17km.
Oglądasz 15 postów - 1 przez 15 (z 21 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie

Zobacz także: