Skuter- dlaczego jedzie wolniej? Inca Street 50 2t

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Skuter- dlaczego jedzie wolniej? Inca Street 50 2t

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe andrzej33113 andrzej33113 1 lat, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #312606
    Zdjęcie profilowe andrzej33113
    andrzej33113
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Witam. Posiadam Inca Street 50. Skuter ten seryjny po odblokowaniu powinienen jechać 80 km/h (Wodzu na przykład opisywał to), oraz inni użytkownicy. Skuter obecnie jedzie max 55-60km/h, czy na 1/2 manetki czy na full manetce, na full manetce poprostu ma jakby wyższe obroty a prędkości nic. Co moge w tym skuterze wymienić na nowe (nie chodzi o tuning), aby jechał te 80? 🙂 Co odblokowałem?
    – Moduł na „sportowy” – z 50km/h do 55-60km/h
    – Tuleja na wariatorze – z 40-45km/h do 50-55km/h

    Skuter ma 12,769km przebiegu 😉

    #312607
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 312

    zmierz kompresje i jeżeli okaże się w normie – te 9 i więcej to wtedy reguluj napęd rolkami. Przy okazji sprawdź stan wariatora i spreżyny centralnej, paska, korektora momentu.
    Ja mam poważne wątpliwości czy odblokowany do tych 4,5KM taki skuter pojedzie te 80km/h (realne) bo licznikowe…. to wiesz… i tu kolejna sprawa- zweryfikuj z GPSem ile ci pokazuje licznik a ile nawigacja.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #312609
    Zdjęcie profilowe andrzej33113
    andrzej33113
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Wombat kopresje zmierzą mi na stacji diagnostycznej? Stan wariatora – hmm…
    Ten wentylator od wariatora nie ma 3 ząbków, czasami jak jadę 30km/h powoli albo przejeżdzam przez tory kolejowe to slychać takie stukanie jakby metalu w wariatorze ale to powtarzam tylko wdety gdy wjade w dziure lub jade powoli 😉 Co do stanu to luzów w wariatorze nie ma, sprzegła nie rozkręcałem ale wygląda na dobre, jedynie co do pas napędowy nie wymieniany od 12.000km. – może on powodować jakieś braki w prędkości? Zaraz jade zmierzyć prędkość GPS-em!
    Pozatym dzisiaj postanowilęm sprawdzić powetrze w oponie i co się okazało? – Przednie koło ponad 2 bar – prawidłowo!, tylnie koło 0 bar.. Heh jeździłem ponad 100km na dosłownym flapie, a jedyne co odczuwałem to zniknięcie 5-10km/h na liczniku 🙂

    @EDIT
    Czy kolor świecy jest okej?
    Wyraźniejszych zdjęc zrobić nie mogłem niestety 😉 http://imgur.com/a/gsknG

    #312610
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 312

    Wombat kompresje zmierzą mi na stacji diagnostycznej?
    .
    Nie
    .
    Pas jeżeli jest zużyty (węższy) to na 100% powoduje braki w prędkości albo się ślizga i mniej momentu przenosi.
    Dopompuj kółko bo to jednak pare km/h więcej
    Świeca wg mnie – za dużo paliwa bo strasznie ciemna i zaolejona. Chyba że to taka fota. Z palca wysysam drobny spadek kompresji na skutek zużycia.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #312619
    Zdjęcie profilowe andrzej33113
    andrzej33113
    Użytkownik
    • Postów: 45

    A więc: Po napompowaniu koła (był 0 bar, obecnie 2,25bara) skuter jedzie o 6km/h więcej oraz teraz jak zwalniam gaz to jedzie a nie hamuje coraz bardziej! Zmierzyłem GPS’em i licznik pokazuje o 5km/h za dużo. Poza wymieną paska napędowego nie ma innej opcji do sprawdzenia?

    #312620
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 312

    no jest. kompresja, regulacja gaźnika, stan napędu.. itd. W zasadzie wszystko co ma wpływ na moc lub na jej przeniesienia na koło może niedomagać

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #312622
    Zdjęcie profilowe andrzej33113
    andrzej33113
    Użytkownik
    • Postów: 45

    Stan napędu – hmm… Rolki kupiłem 5,5g i niestety do 40 powoli sie rozpedzal a jak przekroczyl to 40 to nagle wielki kop i licznik w sekunde zamyka 60, wiec tamte wyciepalem i dalem zdarte seryjne. Regulacja gaźnika – mam w mojej okolicy jedyny serwis który cieszy się opinią paściarzy i w dodatku chcą 80zł za regulacje ;x (look na zdjecia wyżej panie Wombacie czy ta świeca ma okej kolor, na moje oko jest ta kawa z mlekiem). Kompresje sprawdze w najblizszym czasie

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie

Zobacz także: