Skuter 4t - wysokie obroty

Witam, mam taki problem ze swoim chińskim 4t, pewnego dnia gdy jechalem cos strzeliło i olej ciekł pokrywą od tej strony gdzie jest pasek, po zdjęciu obudowy i wariatora okazało się, że wypadł simering uszczelniający, po założeniu nowego simeringu i złożeniu wariatora, oraz pokrywy, gdy jadę ma wysokie obroty tak jak by się pasek ślizgał i się wolno rozpędza, a gdy puszczam gaz to obroty spadają bardzo powoli, przed zalożeniem paska odtłuszczałem go benzyną. Nie wiem czy jest to wina paska, czy może coś innego jeszcze się uszkodziło.

i co 20 sekund bedziesz zakładał taki wątek ?

Wombat napisał:

i co 20 sekund bedziesz zakładał taki wątek ?

Jestem nowy na forum i nie chcący mi sie 2 razy klikneło :)

Czytałem teraz o wariatorze i okazało się, że może źle poukładałem rolki wariatora, bo mi wypadły przy rozbieraniu.

PS. Jak je odpowiednio powkładać ?

rolek raczej nie da się powsadzać źle. są (powinny być) identyczne wagowo i układasz je identycznie tak jak pasują.