skuter 4t po zerwaniu i wymianie paska nie rusza

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery skuter 4t po zerwaniu i wymianie paska nie rusza

Ten temat zawiera 21 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Pavel Pietras 7 miesiące, 3 tygodnie temu.

Oglądasz 15 postów - 1 przez 15 (z 22 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #620288

    Pavel Pietras
    Użytkownik
    • Postów: 21

    Witam ostatnio zerwal mi sie pasek w moim skuterze wiec postanowilem go wymienic no i dobra odpalam i nic jest tak jak na tym filmiku https://www.youtube.com/watch?v=CnoM_OJBsFU no tyle ze tutaj lapie wysokie obroty a moj bardzo niskie nawet przy manetce na full myslalem moze ze to wina sprzegla kupilem cale nowe wymienilem wszystko jest dobrze zalozone i dalej nic odpala normalnie wszystko dziala jak zawsze wariator z korektorem sie kreca normalnie dzwon wgl sie nie rusza,co to moze byc prosze o pomoc

    #620290
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 397

    czyli tak – pokazujesz filmik który nie dotyczy twojego skutera a do tego panowie nie bardzo na nim wiedzą co ma się dziać ponieważ nie rozumieją jak działa sprzęgło ODŚRODKOWE.
    A ty masz problem z obrotami że nie reaguje na gaz czy z napędem bo nie przenosi go na koło?
    Możesz tak jakoś jaśniej.. dokładniej.. to koło z dzwonem możesz zakręcić reką, sprawdzałes korektor, stan sprzęgła.. może tam stary pasek wmieliło.. stan wariatora, czy prosty, czy pracuje?

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #620293

    Pavel Pietras
    Użytkownik
    • Postów: 21

    ziomek przeczytaj co napisalem korektor jest wymieniony razem ze sprzeglem na nowe wariator pracuje normalnie,prosty i co do mojego problemu nie reaguje jak dam manetke na full bo po prostu napedu nie przenosi na kolo ale wymienilem dzis sprzeglo na nowe calkowicie i jest to samo co na starym wiec wychodzi na to ze raczej winy trzeba szukac w wariatorze?

    #620295
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 397

    raczej w tym że silnik się z jakiegoś powodu nie wkręca na obroty. Skoro się nie wkręca to nie otwiera się wariator a skoro się nie otwiera to i marnie przekazuje napęd.
    na tych byle jakich obrotach korektor się kręci razem z wariatorem czy stoi? Bo to może jeszcze pasek tam jest luźno.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #620297

    Pavel Pietras
    Użytkownik
    • Postów: 21

    no wlasnie na obojetnie jakich sie kreci wariator i korektor czyscilem juz gaznik tak samo modul wymienialem sprzeglo i jedynie co zostalo mi stare to wariator ale patrzylem to wszystko jest w git stanie wiec nie czaje.po prostu bylo tak pasek sie zerwal i skuter zgasl wymienilem i to od razu bylo na poczatku bylo tak jak na filmiku pokazalem ze jak gazowalem to tak jakby biegowka na luzie byla a potem az do teraz wgl nic na obroty sie nie wkreci nawet

    #620303
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 397

    a nie kupiłeś sobie sprzęgła z jakimiś mega twardymi spreżynkami co się otworzy dopiero przy 7000 obr?
    Raczej jest pytanie dlaczego się nie wkręca. Można zablokować wkręcanie wariatorem ale wtedy kiedy jest sprawny, zasprzęgła z kołem i tylko przełożenie się robi takie że silnik nie ma siły – wtedy się może nie wkręcić.. ale jakby koło było w powietrzu to by się wkręcił.
    Czasem niestety jesttak że kawałki paska dostają się pod wariator i wygina się wał.. i wtedy może tak kulawo chodzić.
    A może do usterki paska doszła ci np usterka gaźnika lub zacinająca się linka przepustnicy i ona się wcale nie otwiera. Trzeba to wszystko posprawdzać.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #620304

    Pavel Pietras
    Użytkownik
    • Postów: 21

    Sprzeglo kupilem uniwersalne standardowe jak do kazdego chinola gaznik tez sprawdzalem zmienialem na inny i to samo jutro od kolegi biore sprawny wariator rano zamienie i zobaczymy moze to bedzie przyczyna

    #620305
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 397

    wariator nie trzeba podmieniać. jeżeli jest prosty, pokrywa cała, rolki w miare równe i równo zużyte, czysty wewnątrz, ślizgi całe i lekko chodzi po tulei – to nic mu nie jest

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #620306

    Pavel Pietras
    Użytkownik
    • Postów: 21

    Jesli mam okazje to podmienie moze to akurat bedzie to xdd no bo juz nie mam pojecia co to innego moze byc

    #620311

    Pavel Pietras
    Użytkownik
    • Postów: 21

    No i dalej nic to samo czy to mozliwe ze to przez pasek? Ze skuter wgl nie rusza? Lub rolek wariatora zuzytych bo juz nic innego mi do glowy nie przychodzi

    #620314
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 397

    ale nie wkręca się czy nie przenosi ruchu na korektor? czy korektor na dzwon bo się sprzęgło nie otwiera?

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #620316

    Pavel Pietras
    Użytkownik
    • Postów: 21

    własnie korektor nie przenosi ruchu na dzwon

    #620318

    Pavel Pietras
    Użytkownik
    • Postów: 21

    a tylko ze nie ma czegos takiego jak w linku podalem bo jak dam manetke na maxa to nie pojdzie do max obrotow tylko ledwo co czuc ze mocy ma cos

    #620319
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 397

    nie ma czegoś takiego i czuć że ma ledwo mocy – szalenie precyzyjne i od razu wiem o co chodzi.
    Sorry stary ja wymiękam. Aż tak się nie znam.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #620323

    Pavel Pietras
    Użytkownik
    • Postów: 21

    chodzilo mi o takie wysokie obroty po obkreceniu manetki na full u mnie po dodaniu gazu na maxa obroty ledwo co wzrastaja

Oglądasz 15 postów - 1 przez 15 (z 22 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie

Zobacz także: