skuter 4T chiński lingben jak zwiększyć przyśpieszenie?

witam mam Chiński skuter marki lingben i słobo przyśpiesza do 25-30 km ma słabe przyspieszenie a od 30 jeszcze słabsze (jedzie po prostej około 70km/h ) co zrobic aby zwiekszyć osiągi?

wymienić cylinder, i wyregulować napęd

jeżeli to 4t to możesz również wymienić wałek rozrządu.

postawowe pytanie biegowka czy cvt.
biuegowka to proponuje wymiane zebatek
cvt lzejsze rolki max o 0,5g czyli np jak masz 5g to 4,5g
w obu przypadkach tez wskazana wlasciwa regulacja gaznika byc moze powiazana z czyszczeniem

KrzysiekP napisał:

postawowe pytanie biegowka czy cvt.
biuegowka to proponuje wymiane zebatek
cvt lzejsze rolki max o 0,5g czyli np jak masz 5g to 4,5g
w obu przypadkach tez wskazana wlasciwa regulacja gaznika byc moze powiazana z czyszczeniem

Czytaj dokładnie :) napisał ze ma chiński skuter.

romet ale chinski to nie znaczy ze nie moze miec biegowki. z prch tez pochodza biegowki

Jak tak zacznie wszystko wymieniać i dokładać do tego skuterka, to okaże się, że całkowity koszt zakupu i wszelkich modyfikacji zbliży się do ceny markowego skutera... Czy nie lepiej b od razu kupił coś porządnego? Nie rozumiem takich ludzi...

KrzysiekP napisał:

romet ale chinski to nie znaczy ze nie moze miec biegowki. z prch tez pochodza biegowki

Krzysiek, czy skuter to biegówka? :)

romet727p10 przy wymianie cylindra musiał bym wymienić także głowicę, przydał by sie tez wałek rozrządu z mocniejszego materiału + najlepiej gaźnik ale mogą byc też większe dysze i różne drobne czesci do tuningu w sposób zwiększenia pojemności lecz kosz takiego zestawu w miare dobrej firmy to około 400-500 zł , i nie polecam tuningowania w ten sposób ponieważ silnik nawet po odpowiednim dotarciu grzeje sie przy większych odległościach.

Czy odblokowanie tłumika da chociaż lekkie zwiększenie osiągów ?

PS. mój skuter to automat, jeszcze nie spotkałem sie ze skuterem "biegówką" tak zwane biegówki to raczej motorowery . pozdrawiam ;)

skutery zaczynaly od biegowych z walem jak w boxerach ruskich
historia motoryzacji nie boli