Portal Motocyklowy Jednoślad.pl

Społeczność

Zaloguj się lub zarejestruj w Jednoślad.pl:  

Zarejestruj się

Skuter 4t (139QMB) - co powinienem wiedzieć

Dział: OFFtopic Dodano 4 lata temu

1. zapp12345

Witam, napiszcie mi wszystko co powinieniem wiedzieć o skuterze z w/w silnikiem. Na co zwracać uwagę, jak postępować. Mam na myśli m.in. to gdzie trzeba wymieniać oleje, jak i co ile itp.
    Czyli wszystko, co jest niezbędne do komfortowej jazdy.

Jestem totalnym laikiem w tych sprawach i proszę o wyrozumiałość.

Napisano 4 lata temu, przez zapp12345, Postów: 3, Użytkownik Link do wypowiedzi

2. Kapuchon

Wszystko znajdziesz na tym forum więc wystarczy trochę chęci od siebie i znajdziesz.

Napisano 4 lata temu, przez Kapuchon, Postów: 2707, Użytkownik Link do wypowiedzi

3. Bojan

Zależy co chcesz wiedziec? W razie czego jak go naprawiac czy chcesz go odblokowac albo tuningowac?

Bojan
    Napisano 4 lata temu, przez Bojan, Postów: 70, Użytkownik Link do wypowiedzi

4. szyszu3

Napisz co chcesz dokładnie wiedzieć to Ci opisze.;)
    Pozdrawiam.

Ja w korkach nie stoje.
    Napisano 4 lata temu, przez szyszu3, Postów: 837, Użytkownik Link do wypowiedzi

5. Kapuchon

Nie odkopujcie tematów sprzed 4 miesięcy.

Napisano 4 lata temu, przez Kapuchon, Postów: 2707, Użytkownik Link do wypowiedzi

Odpowiedz

Musisz się zalogować, żeby napisać odpowiedź.
Nie masz konta? Zarejestruj się

Skuter 4t (139QMB) - co powinienem wiedzieć: Śledź to forum za pomocą RSS

Ważne

Polecane porady, testy, opinie...

Znak D-16: przystanek trolejbusowy

Znak D-16: przystanek trolejbusowy

01 Styczeń 2010

Oznacza miejsce zatrzymywania się wskazanych na znaku pojazdów wykonujących odpłatny przewóz osób na regularnych liniach.

Prawo0 opinii

Straż Miejska Bez Fotoradarów?

Straż Miejska Bez Fotoradarów?

12 Wrzesień 2013