skuter 2t problemy z odpaleniem

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery skuter 2t problemy z odpaleniem

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 3 tygodnie, 4 dni temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #623871
    Zdjęcie profilowe cristiano303
    cristiano303
    Użytkownik
    • Postów: 10

    posiadam skuter longija 50 2t , skuter ma problemy z odpalenie np jak stoi przez dwa dni nie odpalany, tzn. od gaznika ida dwa wezyki, 1 od paliwa , 2 od powietrza , jesli wyjme ten od powietrza i zaciagne powietrza pare razy to po wlozeniu go do gaznika skuter odpala . Co moze byc przyczyna i jak z tym sobie poradzic?

    #623883
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 158

    do gaźnika idą 2 węzyki – owszem
    od paliwa i od oleju. Powietrze to taki ogromny dolot z filtra.
    Ale skoro w drugim węzyku masz powietrze a nie olej to masz problem

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #623890
    Zdjęcie profilowe cristiano303
    cristiano303
    Użytkownik
    • Postów: 10

    wezyk od oleju idzie z boku a mi chodzi o te dwa ktore sa na gorze

    #623892
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 158

    nie wiem dlaczego optymistycznie zakładasz że każdy gaźnik w 2T jest taki sam i nie podajesz nawet jaki to model.
    Ale pomijając.
    Ten wężyk na górze „od powietrza” to jest wręcz wężyk od „braku powietrza” czyli podciśnienia. On steruje karnikiem podciśnieniowym czyli tym co przepuszcza paliwo ze zbiornika do gaźnika. Kiedy zasysasz to otwiera się kranik i gaźnik wypełnia paliwo.
    Teraz sobie musisz wymyślić dlaczego ty możesz tam wyprodukować odpowiednie podciśnienie (ssanie) a gaźnik nie albo dlaczego to co generuje silnik jest za słabe dla kranika. Powodem może być np jakaś nieszczelność w dolocie albo zwalony ten kranik (zawór) podciśnieniowy

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #623894
    Zdjęcie profilowe cristiano303
    cristiano303
    Użytkownik
    • Postów: 10

    czyli najlepiej zalozyc nowy kranik podcisnieniowy ?

    #623895
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 158

    najlepiej to sprawdzić o co chodzi. może kranik a może brak podciśnienia w tej rurce (np nieszczelność w dolocie, słaby zawór membranowy, uszczelniacze wału, marny cylinder)

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #623896
    Zdjęcie profilowe cristiano303
    cristiano303
    Użytkownik
    • Postów: 10

    jak sprawdzic czy zawor membranowy jest dobry?

    #623898
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 158

    użyć wyszukiwarki na forum lub użyć google. jest to opisane wielokrotnie w wielu miejscach

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie