Simering wału od strony magneta

Cześć wszystkim,
jestem tutaj pierwszy raz, z reguły daję sobie rady przy pomocy waszych dotychczasowych wpisów, ale teraz nie wiem co myśleć, skuter to benelli pepe lx 50 z 2008 roku, zgodnie z naklejką jest to silnik 1qjE40qmb, czyli ta chińska podróba minarelli, mam pewien problem ponieważ od jakiegoś czasu wywalało mi olej spod magneta, do tego stopnia że w pewnym momencie skuter zaczął przerywać i kopcić na biało, nie osiąga do tego maksymalnych obrotów(zdaje sie że iskrownik dostał olejem, widać to szczególnie po mrugających światłach na niskich obrotach)
problem jest taki: nie widzę gdzie w tym miejscu jest simering, próbowałem zdrapać kawałek gumy, ale ma może 1 mm grubości, pytanie czy ktoś wie jak sie do tego dobrać, żebym w końcu wymienił ten uszczelniacz?

linki:
http://geolog.geol.agh.edu.pl/~s264596/1.jpg
http://geolog.geol.agh.edu.pl/~s264596/2.jpg
http://geolog.geol.agh.edu.pl/~s264596/3.jpg
http://geolog.geol.agh.edu.pl/~s264596/4.jpg
http://geolog.geol.agh.edu.pl/~s264596/5.jpg

o ile dobrze widzę zdjęcia to właśnie jest simering , wiadomo musisz zdjąć pierścień segera i żeby nie rozpoławiać silnika by go wybić to nornalnie w świecie wydłub go ( prawdopodobnie on jest z blaszaną obwódką ) zacznij od gumy i jak się uda to złap kombinerkami resztę i wyszarp pamiętając by nie uszkodzić obudowy silnika , oczyść i równiutko wbij nowego ,- ot wsio.

Dzięki wielkie Mario1, właśnie chciałem mieć pewność czy mogę tą część mocniej potraktować

Dobrym sposobem według mnie na wyciąganie simmeringów jest wkręcenie w niego wkręta i wyciągnięcie szczypcami.

Spokojnie dało się wydłubać :)

Odkopuje i pytam czy da rade zrobić to nie rozpoławiając silnika?

KAapuchon odpowiedział czytaj potem pytaj