Silnik

Witam. W przyszłości mam zamiar zmienić sobie silnik w moim Bartonie na jakiś 125cc (przerejestrować oczywiście itp. także wszystko legalnie) i wiem, że Lifan robi bardzo dobre silniczki jak na chińczyków. Na naszym portalu aukcyjnym owego raczej nie dostanę, ale na zagranicznym tak. Kosztuje 250$ z przesyłką (na dzień dzisiejszy jakieś 800zł+). W porównaniu do cen silników na allegro jest tani. Tam silniki (nieznanej firmy, model XY 120) kosztują 999,99zł. No, ale nie to mam do powiedzenia. Czy taki silnik wejdzie do Bartona Fightera? http://www.amazon.com/Lifan-1P52FMI-K-Engine-Complete-Motorcycle/dp/B004Q1Z8JM A jeśli nie to jaki? Widzę, że ten 1P52FMI ma inne wejście na króciec (takie krzywe). Co wy na to? Wiem, że do czasu aż to wymienię jeszcze daleko, ale przynajmniej wiem na co się szykować, bo tak od ręki nie jestem w stanie dać 800zł + jakieś 400zł za przerejstrowanie i ubezpieczenie.

ogólnie pasować będzie. króciec i tak będziesz musiał wymienić.

wiem że w kingway loś pasowało;), a rama w sumie prawie taka sama.

No króciec dostaję. W aukcji masz wszystko co dostaję: CDI, króciec, gazior, kopka, dźwignia zmiany biegów, elektryka, fajka do świecy. Czyli ten silnik pasuje jako zamiennik 139fmb bez modyfikacji ramy?

tak

Czemu od razu nie kupisz czegoś w pojemności 125ccm, 250ccm, 500ccm? Wbrew pozorom, rynek wtórny takich motocykli jest pełen ciekawych atrakcyjnych ofert...
Oby się nie okazało, że kosztowna i nierzadko trudna wymiana sprawi, że konstrukcja tej maszyny takiej ogromnej zmiany nie wytrzyma...Tu chodzi o Twoje bezpieczeństwo... Nie lepiej kupić coś co fabrycznie skonstruowane jest w większych pojemnościach?

Jeżeli chodzi o pojemności to będę zdawał na A1 więc 125+ odpada. Dlaczego nie kupię czegoś lepszego? Nie stać mnie po części. W sumie Twój post dał mi do myślenia, bo gdyby uzbierać na sam ten silnik i przerejestrowanie + sprzedać mojego Bartona Fightera to może i bym wyrwał jakąś Cebrę... Dobra chłopaki. Dzięki za pomoc ;) Czas pokaże jeszcze :)