Serwis Warszawa - RADA

Hej!

Mój prawie 2-tygodniowy skuter Router Grande (http://aga.romet.pl/router-grande-2013,s,13762.html) muszę oddać na serwis gwarancyjny...

Moje pytanie- czy ktoś był w serwisie na Postępu 5 Warszawa?
Ponieważ jestem zielona i jest to mój 1 skuter, grzecznie zapytałam Pana w słuchawce jak to ma wyglądać. Odpowiedź, nie powiem, trochę mnie zdziwiła- termin dopiero na za tydzień (no jest sezon, mogę to zrozumieć), jeśli chcę żeby oni przyjechali to 50pln... no niech będzie, ja się boję. Naprawa może trwać do 4 dni (?!).

A teraz wyjaśnienie co się popsuło :
- wolnych obrotów brak pomimo próby regulacji śrubą, nie mogę puścić ani na chwilę gazu, bo zdycha- ostatnio na skrzyżowaniu 3 pasmowym...
- przeraźliwie piszczą klocki hamulcowe przód (znajomy tak twierdzi, bo ja się nie znam ;) ), piszczą na tyle, że słyszałam je będąc w samochodzie z włączonym radiem...
- zbyt luźna manetka
I to generalnie tyle... czy takie regulacje wymagają 4 dni czekania?

I kwestia ostatnia.
Miałam drobny wypadek również w związku z gasnącym non- stop silnikiem i próbą szybkiego odpalenia go na drodze. Zaliczyłam szlif po asfalcie i stłukł się klosz lewy tył kierunek- żarówka jest i świeci.
Zapytałam Pana z serwisu czy mają klosz w sprzedaży, bo wiem, że nie obejmuje tego gwarancja. Powiedział, że nie, że musieliby zamówić u ROMETA, ale generalnie to i tak nie mogę wymienić samego klosza tylko muszę całą lampę (cały tył) co będzie kosztowało do 120 pln.
Czy naprawdę nie mogę dokupić samego białego klosza?
Do mojego modelu akurat nie sprzedają pojedynczo?

Pozdrawiam!

Co do gazu i wolnych obrotów to już sobie odpowiedziałaś - luz na manetce - czyli luźna linka, albo wyciągnięta, albo do wymiany, albo kwestia regulacji samej linki.
Klocki hamulcowe czasem piszczą jak są marnej jakości - tym się nie przejmuj. Jakby się tarły a nie piszczały to są do wymiany :)