router ws 50 po generalnym remoncie na 110 ccm dochodzi tylko do 6000 obrotów

witam wszystkich i tak jak w temacie po wymianie w moim routerze ws 50 na pojemność 110 ccm na 4 biegu dochodzi tylko do 6000 tys obrotów pytanie dlaczego a po drugie jak jest zimy i probuje go odpalic odpali na chwile i strzela gaźnikiem aż wkońcu odpali a podczas jazdy na 4 biegu dochodzi do 6000 tys obrotów dodam tylko że na 1 biegu dochodzi do 20 km na h na 2 biegu do 40 km na h na 3 biegu do 65 km na h a na 4 biegu max 70 km i 6000 tys obrotów proszę o pomoc i z góry dziękuje

co dokładnie zmieniłeś?

witam z góry dziękuje za odzew tzn części 110 ccm wał głowica kompletna cylinder tłok sprzegło dodałem też chłodnice oleju cewke zapłonową do większych pojemności nowe napinacze łancuszka rozrządu sam łancuszek motor odpala za każdym razem nie chce wejść na obroty no i tak jak wyżej dzieje się to co napisałem czyli zatrzymuje się 6000 tys obrotów na 4 biegu i dalej nie chce iść

dodam też że czasem strzeli ale prawdopodobnie przepuszczam ze ma za dużo powietrza a za mało paliwa lecz nie jestem pewien chciał bym zasięgnoć opini expertów

dodam też żę uszczeliiłem też filtr powietrza a tak żę zmieniłem świece na nową

a gaźnik, dysza?

Dodam tylko ze bardzo trudo wyregulowac gaznik dysz zmienialem ale bylo tylko gorzej

bo masz za mały gaźnik

czyli wystarczy kupić cały gażnik do pojemności 110 ccm i powinno być dobrze tak? a jeśli można zapytać jaki gaźnik byś mi polecił?

czy wystarczy to nie wiem. Ale na pewno powinienneś mieć gaźnik dopasowany średnicą i wydajnością do pojemności 110cm, analogicznie dopasowany i drożny dolot.
I na takim zestawie regulować silnik.
Tak na oko to z minimum 19mm średnicy potrzebujesz.

witam zamykając tema problemem był jednak gaźnik wymieniłem jak radziłeś do 110 i jest prawie git po za tym ze motorek jek jest zimy ciężko odpala muszę wziąć na ssanie i dopiero odpali za 2 lub 3 razem zawory ustawione rozrząd tez co może być przyczyną ? ps wszystkim chcą kąbinować ze zmianą pojemności radze kupić cały silnik pozdrawiam