Router bassa, najprawdopodobniej woda w silniku. Pomocy.

Witam!
Mam problem z w/w skuterkiem ;/ a więc, do silnika najprawdopodobniej dostała się woda ;/ (Dowiadywałem się w serwisie). Co trzeba wymienić ? wystarczy tłok, cylinder i pierścienie ? Jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o motoryzacje... niestety. Dodam, że silnik czterosuwowy. Mam jeszcze jedno pytanie, ile to mniej by kosztowało ? na remont mogę przeznaczyć 400 zł.
Z góry dzięki i pozdrawiam :)

a ile masz tej wody i w jaki sposób mogła się dostać do silnika
musisz chyba spuścić cały olej i niech trochę ścieknie ta woda

nie pamiętam już bo nie korzystam już z niego pół roku. Z tego co pamiętam to pytałem się w serwisie i powiedzieli mi, że prawdopodobnie woda dostała się do silnika. Mi się wydaje, że woda jest tylko w cylindrze. Może razem z olejem się tam dostała.... Nie mam pojęcia. Albo jakaś uszczelka nie jest szczelna. Co o tym sądzisz ?

to było pół roku temu czy teraz byłeś w serwisie?

od pół roku nie korzystam. Wtedy to się przytrafiło i wtedy byłem w serwisie.

a odpalałeś go teraz ? czy wogóle nie chce odpalic ?

nie robiłem jeszcze nic przy nim. Na razie tylko przymierzam się do naprawy.

ty zobacz moze ta woda juz wyparowała , tylko po takim czasie za pierwszym razem mozesz nie odpalić tylko po ilus tam minutach da sie uruchomic silnik tylko z kopniaka odpalaj bo akumulator zajezdzisz

jest taka możliwość ? a woda nie uszkodziła silnika, cylindra ?

przeciez do jeziora ci nie wpadł ze cały był w wodzie a pozatym 1/2 roku to tez juz swoje odstało a jak sie jezdzi w deszcz to tez moze wody zaciągnać przez filtr powietrza raz mi sie tak stało albo go zalało przez noc jak była ostra burza i mi zgasł po drodze i nie dało sie go uruchomic .cały dzien na słoncu stał i od 1 razu odpalił wiec nic mu sie nie stało

to idealnie :) wtedy nie musiałbym nic wymieniać ? Mówisz, żeby go z kopniaka trochę pomęczyć ?