Router Bassa - komplet nowych plastików.

Dobry. Otóż, przez ten sezon poszły mi plastiki w Bassie, kompletnie. Może to też moja wina, bo za mocno go katowałem na bezdrożach. Po zimie chcę zamówić nową, kompletną karoserię. Pytanie tylko, czy ta w linku niżej będzie dobra. Kompletnie nie znam się na tym, więc zdaję się na Was. ;> Tam macie chyba wszystko wypisane. Mój skuter to Router Bassa z rocznika 2012, silnik bodajże 139QMB
http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-zestaw-karoserii-sztuk-baotian-bt49qt9-czarny-p-10689-1.html?sessID=4169e91a046fcfce4708c1a9a0284ca3 - o to chodzi.

chcesz kupić plastiki za 1000 zł do skutera za 1500 zł? Lepiej kup sobie nowy skuter.

Pieniądze w błoto. Pospinaj sobie plastiki które masz.

lucek71 napisał:

chcesz kupić plastiki za 1000 zł do skutera za 1500 zł? Lepiej kup sobie nowy skuter.

Pomyśl. Może i 500 zł więcej dokłada, ale koszty złomowania, potem wyrejestrowania, usunięcie OC, potem znowu rejestracja, wykupienie OC.
Dodatkowo trzeba załatwić transport nowego nabytku pod dom - laweta też kosztuje.

I tak z tych 500 zł robi się co najmniej 800 zł, a nowe przeglądy, nowe oleje, to co? za darmo?
Ja w swoim torosie też mam do wymiany całe plastiki po wypadku, + przednie lagi. Przednie lagi załatwia za darmo kolega ojca, który ma ze skutera syna, po wypadku, ale lagi są okej, komplet nowych plastików znalazłem gdzieś na allegro za 500 zł

Proszę bardzo: Komplet plastików do torosów, wilgi, router bassa i innych chinolów, za 280 zł
http://moto.allegro.pl/kingway-coliber-oslony-owiewki-oryginal-najtaniej-i2702490506.html

A tutaj: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=2690440341
Znalazłem o 10 zł drożej z lampami, kierunkowskazami, lusterkami, felgami, oponą, siedzeniem, kufrem pod siedzenie, bagażnikiem, licznikiem

izdebski12 napisał:

lucek71 napisał:
chcesz kupić plastiki za 1000 zł do skutera za 1500 zł? Lepiej kup sobie nowy skuter.