Romet WS50 jako pierwszy?

Dobry.
Mam okazję kupić WS50tkę za 1700zł, nowego, nie używanego z 2011.
Czy opłaca się go kupić? Niedługo jesień, opady, zima, a poza tym jestem totalnie zielony czy chodzi o skutery czy o motorowery.
Chciałbym go wykorzystywać do dojazdu do szkoły. 50ccm bo nie mam (póki co ;) ) kat. A.
Pytanie ważniejsze, czy jako początkujący dam na nim radę? Czytałem opinie, że to jeden z najłatwiejszych do nauki (+ biegi dają nawyk, potem łatwiej normalnym motorem?).
Z góry dziękuję.

Tak według wielu to motorower bezawaryjny jak na chińczyka łatwy w obsłudze i serwisowaniu i w końcu jego biegi są jak na motocyklu Bierz i nie gadaj na allegro chodzą po 2500-3200zł więc niezł okazja

Nawet się nie zastanawiaj - za taką cenę każdy by kupił, a te silniczki są doskonałe.

No w takim razie kupię :), a orientujecie się może ile wyniosłoby mnie OC (bez zniżek) ?

od 50 do max 100zł rejstracja 100zł a kask od 80 do 400zł polecam ten http://allegro.pl/kask-ls2-ff350-single-mono-black-mat-m-kurier-i2597643203.html wysoka jakość i przystępna cena

Dobra, (chyba) ostatnie pytanie, jak go kupię, to będę musiał zarejestrować go (w tym ubezpieczyć) w ciągu jakiegoś okresu?
Czy może postać w garażu na czas nieokreślony ;)?

może postać z tego co wiem :)

może stać niezarejestrowany do końca świata :) :D

Ale jak go zarejestrujesz to musisz podpisać zobowiązanie że ubezpieczysz go w tym samym dniu.

Już kupiłem, fajna maszyna, ale
miała rozładowany aku,
chyba rozregulowany gaźnik, bo gaśnie po puszczeniu manetki??,
brak pokrywki do schowka na narzędzia,
brak nakrętki do wajchy odpalania na kopa (w sumie nie wiem jak to ma być przymocowane),
źle przykręcony migacz (już naprawiony)
i... rozbite lusterko(nie chcieli wymienić), na szczęście nowe nie są jakieś drogie.

Pozytywnie zaskoczył mnie przy odpaleniu, nie brzmiał jak kosiarka. Ma bardzo czuły amortyzator przedni, ale to raczej dobrze?