Romet Arrow Fly/ RR50/ Barton FR/ Zipp Pro 50/ Zipp Pro Gt- co wybrać?
- This topic has 51 odpowiedzi, 8 głosów, and was last updated 9 years, 5 months temu by oloj.
- AutorWpisy
- 20 września 2014 dnia 14:47 #176313
Hej 🙂
Doszedłem do wniosku, że chciałbym przesiąść się na “biegi” 😀 Z dotychczasowym skuterkiem pewnie ciężko będzie się rozstać, ale postanowiłem, że go sprzedam.
I teraz pytanie co wg was byłoby z tych motorowerów najlepszym wyborem?
Zaznaczam, że musi on być duży.. Chciałbym żeby, jeśli nie byłoby to rzeczywiście konieczne, rozglądać się nad tymi tańszymi (Pro 50, Pro Gt, RR50), ale na pierwszym miejscu stawiam na jakość wykonania i spasowanie plastików, coby mi się podczas jazdy sam nie rozwalał (pękał, rozkręcał itp.)
Proszę o nie polecanie mi “używanego markowca” jest napewno 100 razy lepszy, ale ma taki kaprys że musi to być nowy sprzęt. Może macie jakieś doświadczenia z tymi “chinolkami” wymienionymi w tytule.
Dzięki wielkie za odp. i pozdrawiam 😉20 września 2014 dnia 15:00 #176315Jaki masz wzrost? Jak chcesz dużego to wątpie żeby któryś ci podszedł.
20 września 2014 dnia 15:03 #176316183cm
20 września 2014 dnia 15:04 #176317Słyszałem, że Pro jest większy od RR-a, ale nic o Arrow Fly-u i Bartonie Fr 🙁
20 września 2014 dnia 15:38 #176321Jeździłem na zetce i była troszkę dla mnie przy mała.
20 września 2014 dnia 15:48 #176323Jak zetka była mała to tych co wymieniłeś niebrałbym za nic
20 września 2014 dnia 18:06 #176339To znaczy co mi doradzasz? ma być nowy do 4,5 koła 😉
Pozdrawiam.
PS. wydaje mi się że Pro i Arrow Fly są większe od zetki 🙂20 września 2014 dnia 18:13 #176344AnonimNieaktywny- 27
- 2 984Postów:
Na Ws50 śmiga Madi i pisał, że jest ok, a jest wyższy o kilkanaście cm.
20 września 2014 dnia 18:25 #176346przy twoich gabarytach Junak 901,901 sport,903,osobiście brał bym ten trzeci
http://www.junak.com.pl/kolekcja/motorowery/17/Junak-901.html
http://www.junak.com.pl/kolekcja/motorowery/19/Junak-901-Sport.html
http://www.junak.com.pl/kolekcja/motorowery/21/Junak-903-Race.html20 września 2014 dnia 18:48 #176348Ale Junak 901 wcale nie jest duży.. 🙁 poza tym jest strasznie wąski
901 sport mi się nie podoba, a 903 race to to samo co Romet Arrow Fly i Barton Fr50 😉 i są strasznie drogie..
Osobiście optuje przy Zippie nie wiem czy Pro 50 czy Pro GT, jednak chętnie poznam zdanie innych o wszystkich modelach 🙂
Fajnie by było również jeśli odpowiedziałby jakiś właściciel jednego z tych modeli.
Dzięki i pozdrawiam.20 września 2014 dnia 18:53 #176351AnonimNieaktywny- 27
- 2 984Postów:
Prosta podpowiedź…. Jedź do salonu jednego, drugiegi i się przymierz…
20 września 2014 dnia 19:02 #176353A jak z jakością plastików itp.
Który model będzie pod tym względem najlepszy?
Napiszcie.. Wziąłbym taki, bo…
Dzięki 🙂20 września 2014 dnia 19:08 #176355AnonimNieaktywny- 27
- 2 984Postów:
Z chińskich motorowerów wziąłbym Zetkę lub WS50 byle do 3 tys. zł. Więcej bym nie dał za chiński motorower. Pseudościgacze odrzucam od razu, wyglądają może i nieźle dla młodego chłopaka, ale czar pryska po wyjechaniu na drogę…
20 września 2014 dnia 19:16 #176356Ale ws50 wg mnie jest znacznie mniej solidnie wykonany, przynajmniej wizualnie (wąskie opony, kiepskie przełączniki, wąska kanapa).
Zetki nie chcę bo ma piona silnik i dużo pitolenia przy ew. zakładaniu kita 72 lub 88cm.
Czemu mówisz że czar pryska po wyjechaniu na drogę? Zetka lepiej jeździ? Nie wydaje mi się 🙂20 września 2014 dnia 19:25 #176357AnonimNieaktywny- 27
- 2 984Postów:
Te pseudościgacze też są wąskie i mają cienkie oponki – to są motorowery, bliżej im to roweru niż ścigacza. Jeśli nie przeszkadza Ci pyrkanie z prędkością rowerową na takiej “rasowej” maszynie to bierz to co Ci się bardziej podoba, wielkich różnic nie ma. Arrowa masz też w 2T, ale znacznie przekracza Twój budżet.
20 września 2014 dnia 19:28 #176358Niestety.. Arrow Fly był zapowiadany że bd w 2t ale nie wypuścili go jeszcze..
Pro 50 ma dwie 16-tki o szerokości przód 110 a tył 140mm
WS dla przykładu ma 2.75 i 3.0 cala.
Więc jest różnica.20 września 2014 dnia 19:35 #176359AnonimNieaktywny- 27
- 2 984Postów:
Właśnie! Szersza opona – większe opory toczenia – wolniej jeździ…
20 września 2014 dnia 19:37 #176360No niby tak..
Ale ja nie potrzebuje się ścigać.. chyba ;p
A i tak, tak jak pisałem na wiosnę chcę włożyć cylinder z tłokiem 51mm więc wtedy to już tym bardziej mi nie będzie przeszkadzać.20 września 2014 dnia 19:42 #176361AnonimNieaktywny- 27
- 2 984Postów:
Wtedy będą Ci przeszkadzać wibracje :p
20 września 2014 dnia 19:46 #176362Haha na zwykłej 50-tce też mi przeszkadzały..
Jeździłem trochę zetką 🙂
Ale jest to kwestia przyzwyczajenia, bo po jakimś czasie już się tego aż tak nie odczuwa przynajmniej wg mnie 🙂20 września 2014 dnia 19:54 #176363AnonimNieaktywny- 27
- 2 984Postów:
Dobra nie będę Cie zniechęcał, wybierz ten, który w największym stopniu wizualnie Ci pasuje. Nie szukaj wielkich różnic, bowiem ich tam nie ma.
20 września 2014 dnia 20:40 #176365A ktoś inny mógłby się jeszcze wypowiedzieć?
20 września 2014 dnia 22:16 #176370kiedy w zasadzie lucek71 wyczerpał temat.
20 września 2014 dnia 22:40 #176372Wyczerpał, ale chciałbym poznać opinie innych, głównie ujeżdżaczy tych motorowerków 😉
21 września 2014 dnia 05:42 #176373Nikt nie przepłaca na te złomy:P
21 września 2014 dnia 06:57 #176376Widzę że ewidentni chodzi ci o gabaryty,więc największy z 50 jakim miałem okazję hulać to xt50-18 ale czy znajdziesz jeszcze nowy?Może jakiś importer jeszcze ma buda i rama w nim jest od 50 do 200cm jest faktycznie locha jak na 50.wizualnie do oceny używany w linku.Był pod kilkoma nazwami;iguana,sprinter,rapido,windbel.
http://allegro.pl/kinroad-xt-sprinter-50-18-i4585473548.html
21 września 2014 dnia 09:19 #176378Kurde.. ale nie podoba mi się 🙁
Teraz się tak rozglądam i wydaje mi się że po prostu nie ma co kupić, bo Pro ma tandetne plastiki, RR50 jest z tych co podałem najmniejszy, Arrow i FR50 to cena z kosmosu. W granicach 4500zł można go niby znaleźć od ręki, ale i tak sądzę że to dużo.. 🙁21 września 2014 dnia 09:20 #176379A polecanej przez dużo osób zetki nie chcę, bo też nie jest ogromna, poza tym kolega ją ma..
21 września 2014 dnia 09:44 #176381AnonimNieaktywny- 27
- 2 984Postów:
To kup używaną Yamahę…
21 września 2014 dnia 09:53 #176383oloj napisał:
A polecanej przez dużo osób zetki nie chcę, bo też nie jest ogromna, poza tym kolega ją ma..
To co z tego że ma? Weźmiesz jakieś paski na koła, szprajem co machniesz i już masz inną;)
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.