Romet ADV 250, receznja moje odczucia po 16 tys km od maja

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motocykle Romet ADV 250, receznja moje odczucia po 16 tys km od maja

Ten temat zawiera 32 odpowiedzi, ma 8 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe maxell maxell 2 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 33 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #311967
    Zdjęcie profilowe malfeusz
    malfeusz
    Użytkownik
    • Postów: 88

    Cześc, jestem posiadaczem rometa 250adv takiego ala fejka od BMW 😀

    Przebieg 16tys od maja….chyba mało, ale jak na 250cc to sporo. wymieniłem w tym modelu chyba 300 bezpieczników od świadeł mijania….rozebrałem całe moto myślałem że to kabel przetarty i robiący zwarcie, ale wszystkie kable wymieniłem na nowe z oplotem, raz jak byłem we francji, chyba 20-30razy wimieniłem bezpiecznik od lamp mijania, co kilometr -2 musiałem wymieniać…Czy ktoś coś takiego miał? moj brat w RCR ma taki problem czasami 5-10 bezpiecznikow dziennie wymienia…I też rozbieralismy sprzęt. I były wszystko ok.

    Ogólnie ADV zajebisty jeśli ktoś szuka turytyka to romet ADV jest najlepszy, długo czekałem i myślałem nad GS-em, lub versys, aż tu nagle Leszek zrobil recke o ADV, magia za 12tys, kupiłęm, kufry dokipiłem akcesoryjne razej 13k zł. spalanie 2-3.5L, na trasie czyli 90-120km/h 9k rpm non stop przez 200-400km, nie ma problemu, co wycieczka z gdanska do francji w maju odbyła się bez problemu prawie 6000 km zrobilismy w 7 osób ja jechalem na ADV brat na RCR, a reszta hanie i yamaszki. Dystand 6000+ km żadnych problemów.

    Potem w czerwcu pojechaliśmy do mikonos na licznikow 8000km pierwsza awaria bezpiecznik od świateł mijania, potem aż do 13tys km zużyłem 28 bezpieczników….w grecji znaleźliśmy sklep i kupiłem 100 sztuk gośc w sklepie śmiał się że tyle zużyłęm, mówił że to może być jakieś zwarcie, kabel przetarty. Na tej trasie pojechaliśmy wszedzie gdzie sie da przez okres wakacji, temp do 45stopni silni pracował super brato też bez problemu, całą grecje objechalismy wszystkie najwieksze miasta, zużyłem w grecji co raz miałem tak że co 100m wymieniałem bezpiecznik aż jechałem przez kilka kilosó bez świateł. Potem dostałem mandat 100Euro…..który do dziś nie zaplaciłem. Ogólnie po powrocie, zrobiliśmy razem, 14tys km na dzien 25 sierpnia. Moto w stanie doskonałym, nic się nie popsuło, raz miałęm szlifa gdyż poniosła mnie fatazja i zapomniałem że ulica to nie tor…ale gmole itd nic się nie stało, dodam żę warto kupić sobie do ADV rometa akcesoryjne oświetlenie, pomaga dużo. Wróciliśmy do gdańska, koszt wyprawy do francji i grecji 4000 euro na jedną sobę. Chyba dużo. Romet zajebisty wart swojej ceny, bardzo dobra alternatywa dla osób z A2, albo jak dla mnie co jeżdżą bez prawka od X lat. Dobre spasowanie elementów, jakość do ceny, WTRYSK!! kufry kpina za taką kase, kufrry od GS BMW pasują. Wymieniłem ponad 300 bezpieczników nie tylko do światel mijania. Możliwe że tylko tak jest w moim modelu, kumpel ma RCR i też ma podobny problem. Trudno, za 14tys nikt nie dostanie takiego zajebistego moto jak ten.

    #311975
    Zdjęcie profilowe anonim
    Anonimowy
    • Postów: 4 666

    13.900,- hyosug gt650p z 2012 ale nowy z salonu. Po 100 bezpiecznikach CH. by mnie strzelił między oczy, a po 300 bym go sobie sam odgryzł… Bezawaryjne moto :-)))

    #311985
    Zdjęcie profilowe malfeusz
    malfeusz
    Użytkownik
    • Postów: 88

    widzisz, niestac mnie na BWM GS, to kupiłęm za prawie 15 tys, z ciuchami kaskiem, i kuframi romet, jedyna wada przynajmniej u mnie to te j%^ bezpieczniki, dzis jechalem po miescie i musialem 3 razie zmieniać ten sam bezpiecznik, na światlach stoje i nbagle zonk światło nie pali…trzeba zjechć 50m dalej znowu, noi za wiaduktem 200m też potem przez 10km normalnie bez problemu. Serwis? a no wlasnie serwis rometa to imbecyle…niby naprawili no ale niby nie skjoro dalej tak sie dzieje, chyba przelącze światłą bezpośrednio do akumulatora. Ale za 14tys. nowy chinski romet bardzo bardzo sie oplaca. Mamy 250cc pod nogami w jednym cylindrze, zrtywny a ja waże prawie 115kg, i bez problemu 130-140 na gpr osiaga, w 10s mam 100km/h. Teraz robie prawko zeby jeździć legalnie. bez spiny. Jednak to moto jest cos naco czekalem gdlugo
    kiedys szykjales czegoś jak podroba GS`s. i wkoncu ktos wpadl z rometa zeby to zrobić. Moto jest super jedynje co bym zmienił to zegary, wygladaja jak z starej kawasaki

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Bajaj Pulsar 125: Witamy w Polsce!

    Modele Pulsar NS 125, Pulsar NS 200 i Pulsar RS 200 rozszerzają portfolio modelowe marki Bajaj w Polsce. Sprzedażowe hity testowane są na jednym z bardziej wymagających rynków na świecie – w Indiach. 12 KM, 11 Nm i gwarancja niezawodności oraz radości z jazdy na każdym kilometrze.
    #311993
    Zdjęcie profilowe anonim
    Anonimowy
    • Postów: 4 666

    Nie krytykuję rometa, ale ta zabawa z bezpiecznikami to sroga przeginka 🙁

    #312004
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 15 757

    Pomijając jakość samego sprzętu – 80% wad tych zabawek to serwis.

    ziuuummmm….
    #312008
    Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
    Leszek Śledziński
    Jednoślad.pl
    • Postów: 2 359

    I naprawdę nie da się dojść do przyczyny palenia bezpieczników? A regulator napięcia?

    Testuję nowy Jednoślad.pl 🙂
    #312009
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 15 757

    oczywiście że się da – tylko że to wymaga od serwisu zaanagażowania. Postawieniu motocykla na rolki lub stojak, odpalenia z podłączonym miernikiem z pamięcią lub oscyloskopem z pamięcią i sprawdzenia co się dzieje z układem zasilania świateł – czy jest przeładowany, czy są szpilki, czy są zwarcia.
    Tylko że to wymaga ^chciejstwa^, odrobiny wiedzy i odrobiny pracy. A praca męczy jak wiadomo.

    ziuuummmm….
    #312010
    Zdjęcie profilowe anonim
    Anonimowy
    • Postów: 4 666

    I jest niewykonalne w serwisach, które wszelkie naprawy robią na dywaniku na środku sklepu :-)))

    #312014
    Zdjęcie profilowe serpent
    serpent
    Użytkownik
    • Postów: 98

    A mnie szlag trafiał po dwukrotnej wymianie bezpiecznika kierunkowskazów w CB500 zanim zmieniłem przerywacz na elektroniczny (ledy); gratuluje anielskiej cierpliwości do sprzętu.

    #312017
    Zdjęcie profilowe malfeusz
    malfeusz
    Użytkownik
    • Postów: 88

    Serwis….Serwis rometa jest jak serwis junaka, nic nie mam do serwisu Gdyńskiego junaka, ale jak tam kupowałem Junaka 124 ala honda CBR, wyjechałem nim niby wszystko sprawdzone, wskoczyłem na główną ulice, Pyk! linka gazu urwała się, wróciłem godzina zeszłą wyjechałem, Pyk! linka sprzęgła pękła wróciłem naprawili. Po dojechaniu do domu pękła linka gazu, ale to juz offtopic my tu mowimy o Romecie.

    Dziś rozebrałem całego, w gdansku jest taki zaduch wstawiłem sobie na przedłużaczu do garażu 2 wentylatory masakra. Elektronika jest całkiem łądnie ułożona i schowana, kable są wszystkie całe, nic nie przeciera się nic nie jest przetarte, każdy kabel ma przejście. Złożyłem odpaliłęm i światłą nie działały co się stało? no jak to co bezpiecznik ten sam.

    No i co zrobiłem? podłączyłem światła mijania bezpośrednio do akumulatora, zrobiłem obejście, i włączają się tylko w tedy kiedy uruchomie silnik. Jeźdźiłęm dziś przez 4 godziny i wszystko gra, nie wiem jak z ładowaniem akumulatora.

    Ogólnie jak tu ktoś wspomniał że to zabawka, akurat ta zabawka jest na wysokim poziomie, elementy są spasowane bardzo dobrze. Kufry te co dają wyglądaja jak pudełka do jajek, i sprawiaja że moto wygląda jak zabawka, chciałbym dostać te z logiem rometa aluminiowe!

    Za prawie 15tyś, macie Adv turystyka pojemnego, zwrotnego, wygodnego może nie wysokiego, ale jak na klase 250 to jest super, świetna alternatywa dla fanów GS`a, z małym portfelem. Ja dziś przekroczyłem 17 tys km, żadnej usterki poza bezpiecznikami i przepaloną żarówka kierunku. Planuje jedyne co, to dać nowy wydech, myślę też nad oslonięciem jakoś strony za kołem przednim, silnik chłodnica, ten błotnik tylko z nazwy jest błotnikiem, jego zadanie to jak wkur@#$ użytkownika po każdej ulewie błotnej jeździe. Bym go puścił znacznie niżej żeby nie robił mi burdelu na silniku, chłodnicy i kablach.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 33 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie