Witam posiadam Rometa 747 2T. Motor stoi 8 miesięcy nie odpalany. Po takich przestojach zawsze nie mogę go odpalić. Co Polecacie, czy coś trzeba wyczyścić itp.
8 miesięcy to całkiem sporo - paliwo pewnie wyparowało z układu, akumulator pewnie zdechł , pajęczyny się porobiły.
Akumulator naładowany w ciepłym stoi.
A jak sprawdzić czy pompka daje olej do gaźnika aby uzyskać mieszankę. Zdejmę wężyk i ile tego oleju ma lecieć?
bardzo trudno jest to sprawdzić bo tego oleju leci “aptekarska” ilość. Tam jest gigantyczne przełożenie - na wale jest jedno a w pompie drugie.
Musiał być zapalić silnik na ręcznie zrobionej mieszance podanej z jakiejś butelki, a wężyk od pompy odłączyć i patrzeć czy się tam na końcu kropelka oleju pojawia co chwilę. Ale tak najwyżej stwierdzisz że jakoś działa - ale już nie określisz czy dawka jest prawidłowa.
Jak na forum dodać zdjęcie, mam jeszcze problem z gaźnikiem i chciałem coś się zapytać.
https://www.dropbox.com/s/8hqd3zlrvw2pf7m/WP_20170406_003.jpg?dl=0
Jest tu urwany wężyk. Czy Ktoś może wie, gdzie on powinien iść, czy może powinien być zaślepiony?
Pomoże Ktoś?
google i opis gaźnika?
Jak by było w google to bym się nie pytał o pomoc tutaj, tak Panu zależy aby mi nikt nie pomógł?
aktualizuj google bo w mojej najnowszej wersji jest
Fajnie dziękuję, ale potrzebuję jeszcze opis króćców, gdzie co idzie.
to sobie wbij w google hasło “gaźnik 2T opis” kliknij że szukasz grafiki i poświęć temu 3 minuty.
Dasz rade!
Podłączyłem tak jak na zdjęciu, czy dobrze jest? Motor nie odpala. Po wlaniu paliwa do cylindra, na chwilę załapuje i gaśnie.
https://www.dropbox.com/s/h0n4wdrbcaoh4wt/WP_20170406_003.jpg?dl=0