Romet 737 problem z napedem

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Romet 737 problem z napedem

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Michał Kowalewski 11 miesiące, 1 tygodni temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #314075

    Michał Kowalewski
    Użytkownik
    • Postów: 62

    Witam mam problem z napedem romecika. Dokladnie chodzi o to ze gdy dopiero co zaczynam nim jazde po nocnym lub dluzszym postoju to mam problem z ruszaniem. Dokladniej mowiac na zimnym naped lapie na kolo ze zbyt niskich obrotow i ledwo co rusza z miejsca. Po jakis kilku minutach jazdy jest ok rusza z wysokich obrotow dzieki czemu ma duzo sily. Silnik 139qmb poj 80cc naped seria sprzeglo nowe okolo 400km przelotu, sprezynki sprzegla czerwone. W czym moze lezec problem jak wszystko wyglada ok i wczesnien tez bylo dobrze. Dzieje sie to od kilku dni zaczynalo sie stopniowo oczywiscie…

    #314077
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 195

    od wilgoci na talerzach i sztywności paska, podmarzającej tulei wariatora.. itd tak jest

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #314078

    Michał Kowalewski
    Użytkownik
    • Postów: 62

    I co z tym zrobic zeby nie bylo takiego efektu? W zadnym z poprzednich skuterow ktore mialem z tym silnikiem tez w serii nie bylo tego problemu nawet w najbardzien deszczowe dni ani w mrozy po -25.
    Swoja droga moze to byc wina samego paska? Pasek firmy motorland tez niedawno wymieniany ale na poczatku nie bylo zadnych problemow….

    Patrzylem przed chwila to wyglada na to ze jek zimny to pasek na kolektorze zostaje czasem zbyt gleboko tzn nie wchodzi na najwyzsza pozycje tak jak na cieplym tylko jest z pol cm glebiej. Pozniej dodam filmik z ogolnej pracy napedu

    #314082
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 195

    nie ma pasków firmy motorland.
    a ty raczej masz do przeglądu napęd – tzn wariator i jego tuleje (czy nie ma wżerów i czy to lekko i bez zacięć chodzi) i korektor (czy nasmarowany, czy niezabity syfem), czy sprężyna centralna nie jest zużyta

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #314083

    Michał Kowalewski
    Użytkownik
    • Postów: 62

    wariator ma wzery ale pracuje na nich jakis czas i narazie sie nie poglebiaja. wszystko pracuje prawidlowo bez zaciec itp. kolektor czyszczony i smarowany dwa dni temu mimo ze tez chodzi plynnie. a trudno szczerze zeby w nowym kompletnym sprzegle po kilokudniowej jezdzie sie zuzyla sprezyna. pozatym na cieplym dzila prawidlowo wszystko a jak cieple to metal jest miekkszy chyba prawda? Aczkolwiek myslisz ze twardsza zalatwilaby sprawe? Sa paski firmy motorland a przynajmniej sa brandowane tym logo. Ponizej filmik z ogolnej pracy napedu po mniejwiecej 4 minutach pracy silnika…

    #314104

    Michał Kowalewski
    Użytkownik
    • Postów: 62

    Wogole jaki tam dokladnie rozmiar paska najlepszy do mojego? Gdzies wyczytalem ze 729 ale reszta nie wiem jak

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie

Zobacz także: