Romet 727 premium 10 2t

Witam wszystkich !
Chciałbym kupić Rometa 727 premium 10 2t .
Jeszcze nie miałem żadnego motoru ani skutera i chciałbym się dowiedzieć czy opłaca się kupno Rometa 727 premium 10 2t dla początkującego motorowerzysty . Napiszcie swoje opinie o tym modelu i oceńcie czy warto go kupić.
Pozdrawiam wszystkich!

Ja mam Premium 10 tylko w 4t. Jak na początek skuter dobry. Mam 4400km i dotąd brak poważnych usterek. Małe koła trochę denerwują ale jest ok :D Jak będziesz dbał, dobrze dotrzesz to Ci długo posłóży

romet727p10

czy mógłbyś mi wytłumaczyć czym się różni 2t od 4t napisałem że chcę kupić 2t bo tak mi doradzili koledzy z klasy mówiąc że 2t jest lepszy i że 4t to w większości chińczyki.
Proszę cię o odpowiedz.

http://www.skuterowo.com/2t-czy-4t-jaki-silnik-wybrac/
Przeczytaj

Ja też się właśnie zastanawiam nad zakupem 2t! ;p

4T jest łatwiejszy w obsłudze - nie musisz osobno lać paliwa i dolewać oleju przy tankowaniu. Lejesz tylko paliwo.

4T jest nowocześniejszym silnikiem, mniej pali. Np. silniki w skuterach Hondy to tylko 4T aktualnie.

4T jest bardziej przyjazny dla środowiska, mniej zanieczyszcza powietrze.

2T teorytycznie ma większego kopa.

Rozsądnym wyborem jest 4T.

Mam do sprzedania Rometa 727 premium 12 4T, gdybyś był zainteresowany z roku 2010.

bardziej chodzi i o moc

TO 2T-mocniejszy,łatwiejszy do tuningu,pali 3.6-5l,na mieszankę,mniejszy silnik czyli więcej miejsca jest np. na kask,prostsza budowa silnika niż w 4t,mniej płacisz za przeglądy,ponoć mniej awaryjny.Tu masz wszystko opisane: http://www.skuterowo.com/2t-czy-4t-jaki-silnik-wybrac/

dzieki

a do 2500 zl 2t jakis polecisz?

.Weź ten który ci się najbardziej podoba ale ten 727 to chyba najlepsze rozwiązanie.

Chyba się jednak zdecyduję na 4t i nie "10" tylko "12" calowe koła.
A czy z silnikiem 4t do schowka pod kanapą wejdzie kask a jeżeli nie wejdzie to czy wejdzie do kuferka na bagażniku ?

Mam 727 4T 12 cali i kask nawet integralny się mieści pod kanapę. W 2T często jest mniejszy schowek ze względu na dozownik oleju.

Jeśli chodzi o tunning, to w 4T odkręcasz jedną śrubkę i skuter leci do 70km/h. Trudno sobie wyobrazić prostszy tunning :)