Romet 717 2t
- This topic has 20 odpowiedzi, 7 głosów, and was last updated 11 years, 3 months temu by banan4u66.
- AutorWpisy
- 26 września 2012 dnia 06:13 #82715
Witam ! Mam problem z moim skuterem otóż zostały ściągnięte blokady on jedzie tak 60-65 km/h tylko. Gaźnik wyregulowany. Co może być przyczyną ?
26 września 2012 dnia 06:18 #82716Nieściągnięte blokady. Pewnie w serwisie ściągałeś ? Jak tak to oszukano cię.
26 września 2012 dnia 13:51 #82737Nie ściągane u mechanika. Z gaźnika wariatora i filtra 😀 Nie wiem właśnie co może być przyczyną takiej małej prędkości
26 września 2012 dnia 17:09 #82757Może zablokowany moduł. Rozpędza się z górki czy hamuje przy pewnej prędkości?
26 września 2012 dnia 17:35 #82760U mnie podobno moduł nic nie daje bo był wymieniany i nic :/ Z górki rozpędza się do 65 km/h i ani rusz dalej
26 września 2012 dnia 17:46 #82765bo pewnie masz zablokowany i jak kupisz nowy to pewnie też.Kup taki który jest odblokowany.Tuningowałeś go?
26 września 2012 dnia 18:00 #82769Mój oryginalny był zablokowany właśnie do 65 km/h i też z górki nie chciał iść szybciej. Jeśli kupisz od Kymco będziesz latał 70 – 75 km/h, bo do takiej prędkości jest on blokowany.
26 września 2012 dnia 19:01 #82784Nie tuningowałem 100% seria. Czyli przyczyną może być tylko moduł ? Nic więcej ? Wymienię i zobaczę 😀
26 września 2012 dnia 21:20 #82802Z opisanych przez Ciebie objawów wynika, że jest blokada na module. Wymień i sprawdź ale to musi być to.
22 października 2012 dnia 16:15 #85591Witam mam ometa 717 2t z 2012 roku i mam taki problem ma ciężjie palenie na starter elektryczny co to może być czasem dobrze pali a czasem nie i też mam problem z kopnikiem coś zaczyna sie psuć raz łapie a raz nie zrobia mi to na gwarancji ??? Pozdrawiam
22 października 2012 dnia 16:19 #85592Myślę że tak a co do odpalania to czy np. jak stoi ci w garażu min 2 dni to wtedy ciężko pali?
22 października 2012 dnia 16:52 #85595nie rano pali dobrze tylko potem już gorzej
22 października 2012 dnia 16:59 #85597MOŻNE AKU. SŁABE
22 października 2012 dnia 17:05 #85600akumulator jest dobry rano odpali a po robocie cieżko
22 października 2012 dnia 17:06 #85603bo może zimno jest
22 października 2012 dnia 17:11 #85605raczej nie bo po robocie przyjade do domu i potem też ma takie palenie
22 października 2012 dnia 17:15 #85607ale jak kupiłem to za 1 razem odpalił
25 października 2012 dnia 18:39 #85886Witam co to może być że skuter romet 717 2t pali duzo ????
25 października 2012 dnia 19:59 #85900ile ci pali? mój chińczyk 2T po obliczeniu spala 3.33l/100 przy jeździe we 2 osoby z prędkością minimum 65km/h w porywach ponad licznik 😀 ale u mnie jest zawirowywacz powietrza i jakieś ekologiczne pierdółki które jak widać zmniejszają spalanie, zipp quantum nie ma takich bajerów więc pali 2 razy więcej, sprawdź czy masz jakieś przewody łączące tłumik z silnikiem
26 października 2012 dnia 16:08 #85938mi sie wydaje ze 3 litry na pewno ale czasem mu cieżko z paleniem jest
8 grudnia 2012 dnia 09:10 #90031Witam.
Temat trochę stary,no ale może tu znajdę pomoc.
Mam Rometa 717 2T 2010r.Na początku,jak to na full serii,v max to było ok. 55 km/h.Denerwowała mnie trochę ta prędkość więc postanowiłem ściągnąć blokady.Zacząłem od zawirowywacza spalin na kolanku.Odciąłem go,zaspawałem,no i ku mojej radości prędkosć wzrosła do 65 km/h.Jeździłem tak około pół roku.Jednak nadal brakowało mi mocy.2 miesiące temu kupiłem sportowy wydech Stage 6 Pro Replica.Założyłem go,wszystko fajnie,ale skuter ma małego “muła” na starcie i ogólnie nie za bardzo wkręca się na obroty(wiem,że to też wina rolek). Postanowiłem kupić moduł sportowy na alledrogo z nadzieją,że odblokuje mi on obroty i skuter będzie się na nie wkręcał bez problemu.Kupiłem,przyszedł,zamontowałem,odpalam,ale niestety kiedy daję full gaz na głównej stopce to skuter w jednej chwili wkręca się na obroty a sekundę później zaczyna się dławić,później znowu wchodzi na obroty,i tak cały czas.Moje pytanie brzmi,czy to wina modułu,złej regulacji gaźnika(nie dotykałem go od nowości,był wyregulowany idealnie więc nie było potrzeby) czy może faktu,że moduł testowałem zapalając bez akumulatora i na zimnym silniku ?
Proszę o jakieś rady,z góry dziękuję.Dodam,że sciągnąłem też blokadę z wariatora co dało v max około 75km/h ale niestety tylko z górki.Na oryginalnym module nawet jadąc z dużej górki obroty rosną do pewnego momentu a później silnik zaczyna tak jakby hamować co jest odczuwalne. - AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.