Rex RS 450 4T – Nie odpala

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Rex RS 450 4T – Nie odpala

Ten temat zawiera 4 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Berg Berg 2 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #311485
    Zdjęcie profilowe ilukasz
    ilukasz
    Użytkownik
    • Postów: 38

    Siema, pisałem tu już wcześniej o problemie, w którym mój skuter miał złą mieszankę paliwowo-powietrzną. Teraz jest taki problem, że wogóle nie odpala. Ze starteru NIC, z kopnika też nic. Coś chce gadać ale nie gada, iskra jest, paliwo dolatuje. Raz mi odpalił ale musialem dodać gazu bo to sekunda i by zgasł. Wkrecal sie na obroty, ale jak puscilem gaz to już gasł + zatkałem rurę od filtra i zgasł automatycznie.
    Nie wiem o co cho luz zaworowy ustawiony.
    Pomocy :/

    A i proszę o zmianę działu

    Polecam sie 🙂
    #311514
    Zdjęcie profilowe ilukasz
    ilukasz
    Użytkownik
    • Postów: 38

    Poradziłem sobie już z tym problemem.

    Polecam sie 🙂
    #311518
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 15 800

    a oświecisz potomnych jak?

    ziuuummmm….
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Prezenty od Junaka

    Kup dowolny jednoślad marki Junak, a otrzymasz kask z blendą Junak oraz 5L oleju Platinum Rider.
    #311526
    Zdjęcie profilowe ilukasz
    ilukasz
    Użytkownik
    • Postów: 38

    Jasne, że tak: SILNIK 139QMB 4T 50CCM

    – Z 4 razy rozkręcałem gaźnik do ZERA, przeczyściłem go,
    – odkręciłem fajkę i sprawdziłem jak daleka jest iskra, przykładając do metalu, potem ją mocniej wkręciłem bo nie była do końca wkręcona,
    – zmieniłem ze starej świecy na nową, bo na starej iskra, źle się rozchodziła CR7HSA (obydwie),
    – odkręciłem kranik podciśnieniowy i spuściłem paliwo, dokręciłem ten kranik bo też nie był zbytnio dokręcony,
    – zalałem więcej paliwa [mój skuter troche źle pokazuje poziom paliwa, nie wiem co z tym zrobić (chyba, że tak szybko schodzi?)]
    – przestawiłem iglicę na samą górę, bo wyczytałem, że na samej górze wiecej powietrza, a mniej paliwa, a tego potrzebował
    – wyczyściłem filtr powietrza benzyną, wyszuszyłem i nasączyłem. Benzyna cała czarna :D, bo jeżdżę po drogach polnych w większości
    – a no i wyregulowałem zawory na 0.05 wydechowy i 0.07 ssący (dobre ustawienia?)

    No chyba wszystko wypisałem. Myślę, że przez niedokręconą fajkę nie dawał iskry jak już świeca była zamontowana.
    A no i zapomniałem o najważniejszym: po tych całych operacjach umyłem Pana Rex’a :DD Oczywiście jeszcze gaźnik prawdopodobnie troche do wyregulowania, ale to zajmę się tym jak będę miał czas no bo szkoła :F
    KTOŚ: – e panie a zapala od dotknięcia?
    JA: – no pewnie, na zimnym tak, tylko ma wolne obroty i po chwili się wkręci na te optymalne, a na gorącym tak samo :> (ustawienie gaźnika)
    KTOŚ: – e dzięki

    Więc to na tyle, powolutku od 2 dni stał, nie zapalał – a tu dzisiaj taka heca 🙂 No i fajnie, gitara gra :>
    PEACE!

    PS. niedługo się przesiadam na enduro – Yamaha DT 125r, tak się tylko chciałem pochwalić

    PEACE 2!

    Polecam sie 🙂
    #311553
    Zdjęcie profilowe Berg
    Berg
    Użytkownik
    • Postów: 800

    ilukasz napisał:

    …wyregulowałem zawory na 0.05 wydechowy i 0.07 ssący…

    Ssący 0.05
    Wydechowy „luźniejsze” 0.05 (lub 0.06…0.07)

    Kymco MILER 125 (bogatsza wersja Grand DINK)
Oglądasz 5 postów - 1 przez 5 (z 5 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie