Remont Silnika Diabolini 250 (silnik na łańcuch rozrządu)

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Remont Silnika Diabolini 250 (silnik na łańcuch rozrządu)

Ten temat zawiera 1 odpowiedź, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 1 tygodni temu.

Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #625344

    Szymon Słowik
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Witam w najbliższym tygodniu zabieram się zabrać za remont silnika Diabolini silnik na łańcuch rozrządu.Pierwszy raz będę rozbierał silnik.O czym należy pamiętać przy rozebraniu,Litera T jakie klucze są potrzebne,na co zwrócić uwagę co należy wiedzieć przy rozbieraniu takiego silnika

    • Ten temat został zmodyfikowany1 tygodni, 1 dni temu przez Szymon Słowik.
    • Ten temat został zmodyfikowany1 tygodni, 1 dni temu przez Szymon Słowik.
    #625351
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 167

    powinieneś zwrócić uwagę na to żeby się za to nie brać zanim nie nabędziesz odpowiedniej wiedzy o uszczelkach, metodach montażu, pasowaniach i generalnie o silniku.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie