Regulator napięcia- Stator 2 cewki

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Regulator napięcia- Stator 2 cewki

Ten temat zawiera 0 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe sztajger89 sztajger89 6 dni, 4 godzin temu.

Oglądasz 1 post (z 1 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #625356
    Zdjęcie profilowe sztajger89
    sztajger89
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Witam fanów jednośladów. Jestem tu nowy wiec proszę o wyrozumiałość.
    Więc, mój problem polega na tym iż zakupiłem do Zipp neken silnik o pojemności 70cm3. Silnik odpalił bez problemu lecz mam problem z ładowaniem i zasilaniem całej elektryki. Otóż w starym silniku gdzie była pojemność 50cm3 Stator był 6-cio cewkowy i 5-cio przewodowy. W nowym silniku stator ma tylko dwie cewki i też 5 przewodów. Po podłączeniu regulatora napięcia który był oczywiście tez 5 przewodów napięcie ładowania akumulatora oraz zasilania instalacji nie przekracza 4V. Dodam że cała instalacja jest zasilana z akumulatora wiec światła czy kierunkowskazy mogą działać bez odpalania silnika. Wyczytałem na innym forum ,że większość motorowerów ma zasilanie świateł z cewki a tylko np. klakson czy kierunkowskazy z akumulatora.
    co może być powodem takiego zachowania napięcia? Czy regulator napięcia jest odpowiedni do tego statora dwucewkowego?
    poniżej dodaje zdjęcia starego (6-cio cewkowego) statora oraz nowego (2-cewkowego)

    Stator 2-cewki 5-przewodów

    Stator 6-cewek, 5-przewodów

    Z góry dziękuje za pomoc.
    Pozdrawiam sztajger89

Oglądasz 1 post (z 1 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie