Regulator napięcia- Stator 2 cewki

Witam fanów jednośladów. Jestem tu nowy wiec proszę o wyrozumiałość.
Więc, mój problem polega na tym iż zakupiłem do Zipp neken silnik o pojemności 70cm3. Silnik odpalił bez problemu lecz mam problem z ładowaniem i zasilaniem całej elektryki. Otóż w starym silniku gdzie była pojemność 50cm3 Stator był 6-cio cewkowy i 5-cio przewodowy. W nowym silniku stator ma tylko dwie cewki i też 5 przewodów. Po podłączeniu regulatora napięcia który był oczywiście tez 5 przewodów napięcie ładowania akumulatora oraz zasilania instalacji nie przekracza 4V. Dodam że cała instalacja jest zasilana z akumulatora wiec światła czy kierunkowskazy mogą działać bez odpalania silnika. Wyczytałem na innym forum ,że większość motorowerów ma zasilanie świateł z cewki a tylko np. klakson czy kierunkowskazy z akumulatora.
co może być powodem takiego zachowania napięcia? Czy regulator napięcia jest odpowiedni do tego statora dwucewkowego?
poniżej dodaje zdjęcia starego (6-cio cewkowego) statora oraz nowego (2-cewkowego)

Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam sztajger89