regulacja gażnika 2T

po czyszczeniu gażnika i regulacji skuter słabo odpala i zalewa świece. podczas regulacji podniosłem zaczep iglicy ze śeodkowego zaczepu na ostatni czym to skutkuje?. śruba regulacyjna składu mieszanki była wykręcona o pól obrotu ja po regulacji według opisu ustawiłem ją na 3,5-4 obroty dopiero wtedy silnik pracuje stabilnie . podczas jazdy z pełnym otwarciem pustnicy skuter przerywa. czy jest gdzieś opis gażnika ze skutera romet 797 ?interesuje mnie do czego są wężyki podłączone do gażnika i zauważyłem możliwość regulacji na ssaniu,czym to skutkuje skuter ma tylko wycięty zawirowywacz na tłumiku reszta fabrtczna.

zmiana iglicy na ten najwyższy zaczep (opuszczenie iglicy - zaczepna jblizej linki)) skutkuje póxniejszym otawrciem pełnego przelotu głównej dyszy - bo iglica wisi najniżej.
nie rozumiem czemy się brałes za regulacje jak nie wiesz co i jak działa.
wężyki - to najczęściej dopływ paliwa oraz “wyjście” podciśnienia sterujące zaworkiem paliwa (kranikiem)

skuter dostałem po 3 latach postoju i teraz przywracam mu blask , podobno palił jak smok więc zmiejszyłem dawke paliwa . mam jakieś tam doświadczenie z gażnikami w polonez i duży fiat ,ale teraz musze ogarnąć temat skuterka . po rozebraniu i wyczy szczeniu stwierdziłem że nie ma czego się bać ( mniej części niż w maszynce do mielenia) post napisałem aby potwierdzić moje ustalenia . po oględzinach doszedłem że iglica wyżej więcej paliwa ,niżej mniej jeszcze potestuje ustawienia składu mieszanki , jeszcze nie doszedłem jak jest podawany olej ? do gażnika rurką obok przepustnicy czy do pompki paliwa?

w seryjnej instalacji do gaźnika. rurką z boku, tą najcieńszą co znika w okolicy obudowy magneta po prawej stronie silnika