Portal Motocyklowy Jednoślad.pl

Społeczność

Zaloguj się lub zarejestruj w Jednoślad.pl:  

Zarejestruj się

Regulacja dozownika oleju

Dział: Serwis Dodano 6 lat temu





  1. lechoo

    Skuter Yamaha Neos 2t bardzo kopci i nie wiem czy przyczyną jest olej do mieszanki (orlen 2t) czy może regulacja dozownika będzie potrzebna.Rozebrałem plastiki i nie wiem czy jest tam w ogóle regulacja.Skuter posiadam od niedawna a wcześniej miałem 4t Coliber więc jak ktoś ma pomysł to proszę o pomoc

    Lechoo yamaha neos
    Napisano 6 lat temu, przez lechoo, Postów: 60, Użytkownik Link do wypowiedzi


  2. stenek

    Mam skuter 2T od 3 lat i wiem ze strasznie jak mowisz kopci. To raczej normalne ze duzo dymi, bo to jest 2T. Jak ja mam sportowy tlumik, co poz niego jest ochlapane olejem. powiem jak jest w moim przypadku... Od manetki idzie jedna linka gdzie potem sie rozgalezia w 2. Jedna idzie prosto do gaznika, druga w miejsce pod bakiem oleju ( u mnie to bylo kolo wiatraczka po prawdej stronbie skutera). i tam powinienes szukac jakiejs srubki lub czegos podobnego. Jednak nie przesadzaj z dawką, bo zatrzec skuter mozesz. A takiego neosa to by bylo szkooooda :D

    Napisano 6 lat temu, przez stenek, Postów: 7, Użytkownik Link do wypowiedzi


  3. Leszek

    Ten orlenowski 2t za 10 pln tak raczej kopci.

    --
    W Jednoślad.pl od samego początku.
    Zobacz mój Szybcy i Wolni Vlog w Jednoślad.pl:
    http://www.jednoslad.pl/tag/szybcy-i-wolni-vlog/
    Napisano 6 lat temu, przez Leszek, Postów: 1585, Jednoślad.pl Link do wypowiedzi


  4. Vezyr

    Ja wiem?Kolega ten z Orlena leje (za 12zł :D ) i nie kopci poza lekkim dymem normalnym dla 2T.Ile ma nabity skuterek?

    Napisano 6 lat temu, przez Vezyr, Postów: 2424, Użytkownik Link do wypowiedzi


  5. lechoo

    Ja sobie zdaję sprawę z tego , że 2t kopci ale za mną jest niebiesko i wydaje mi się , że bardziej niż powinno , ale jak wyjeżdżę ten olej to zmienię. To jest nowy nabytek nawet jeszcze nie zarejestrowałem. Popatrzę jeszcze ale pod bakiem jest takie cudo podobne trochę do klaksonu , ale tam nie ma żadnej regulacji. Spróbuję popatrzeć gdzie te linki od gazu się rozdzielają i opiszę to do czego doszedłem.

    Napisano 6 lat temu, przez lechoo, Postów: 60, Użytkownik Link do wypowiedzi
  6.  




  7. Kosik

    NIc nie kombinuj bo zatrzesz...

    Napisano 6 lat temu, przez Kosik, Postów: 679, Użytkownik Link do wypowiedzi


  8. lechoo

    ok to może nie będę kombinował tylko olej zmienię jak wyjeżdżę bo nie chciałbym zatrzeć skuta

    Napisano 6 lat temu, przez lechoo, Postów: 60, Użytkownik Link do wypowiedzi


  9. inca

    Zmień olej na casrtol lub shell - olej marki orlen to najwiekszy shit.
    Jak zalezy ci by sqt pracował długo to zainwestuj a on ci się odwdzięczy. Wiem to niestety z doświadczenia - mój zatarł się po pierwszej butelce gówna marki Orlen. Na szczęście sqter na gwarancji wiec cylek + tłok dostałem za free. Co do kopcenia to duzo zależy od obciążenia silnika. Ja jak postawię moja streetkę na nóżce centralnej to kopci strasznie mocno. Jak wsiadę i na niej jadętokopci duzo mniej. Po prostu jak nie ma takiegoobciązenia to kopci olej a jak jest obciazona to zuzywa go do smarowania cylka. Przemysl sprawę zmiany oleju na inny - na tym forum znajdziesz gdzies post odnosnie oleju i zobacz jakie orlen ma opinie. Oszczędności na oleju są tylko pozorne bo jak zatrzesz silnik to wydasz kupę kasy na remont silnika

    -------------------------------------
    Inca Street 50 2T po 12000 km poszła w odstawkę
    Zipp Quantum R 50 2T 2012r – nowy zakup
    Napisano 6 lat temu, przez inca, Postów: 156, Użytkownik Link do wypowiedzi


  10. Anonim

    inca - głupoty pociskasz.Zatarłeś silnik ale nie z powodu oleju marki orlen.Ja używam orlena dwa lata i silnik się nie zatarł.Pomyśl co piszesz.

    Napisano 6 lat temu, przez Anonim, Postów: 310, Link do wypowiedzi


  11. Patryk

    pyjan napisał:

    inca - głupoty pociskasz.Zatarłeś silnik ale nie z powodu oleju marki orlen.Ja używam orlena dwa lata i silnik się nie zatarł.Pomyśl co piszesz.

    Zatar bo albo zalał kranówy bo mu szkoda kasy albo nic nie zalał :D :D :mrgreen:

    kymcos9
    Napisano 6 lat temu, przez Patryk, Postów: 25, Użytkownik Link do wypowiedzi


  12. lechoo

    Chociaż nie jestem specjalistą od silników to niestety nie uwierzę w to , że silnik się zatarł po zużyciu jednej butelki oleju z ORLENA.Przyczyna była na pewno inna!

    Napisano 6 lat temu, przez lechoo, Postów: 60, Użytkownik Link do wypowiedzi


  13. Kosik

    Z orlena jeszcze może być, napewno lepszy od mixola.

    Napisano 6 lat temu, przez Kosik, Postów: 679, Użytkownik Link do wypowiedzi


  14. br3w

    Orlen Platinum Moto 2T to bardzo dobry olej.

    Napisano 6 lat temu, przez br3w, Postów: 1672, Użytkownik Link do wypowiedzi


  15. inca

    Patryk napisał:

    pyjan napisał:
    Zatar bo albo zalał kranówy bo mu szkoda kasy albo nic nie zalał :D :D :mrgreen:

    Poziom wypowiedzi na forum sięga dna

    Sprawa wyglada tak ze olej który kupiłem półsyntetyk miął prawiue konsystencję miodu - kupiłem go na stacji Orlen.
    Prawdopodobnie był za gesty i nie podawało go tyle co potrzeba.
    Nie wciskam ciemnoty tylko pisze co mnie spotkało.
    Jechałem z pracy podczas zjazdu z górki (z puszczoną kompletnie manteka gazu) skuter zgasł i za diabła nie chciał odpalić.
    Ostygł i odpalił normalnie - od tamtego czasu miałem ogromne problemy z muleniem i gasnięciem sqta. Dla niedowiarków dodam że po zdjęciu węzyka ze zbiornika z olejem , olej ledwo kapał.
    Uprzedzając komentarze dodam że zbiornik mam odpowietrzony prawidłowo - sam wykonałem dodatkową dziurkę w korku na wszelki wypadek.
    Wcześniej zużyłem dwie butelki castrola i nie miałem problemów ze skuterem. Tak więc nie m ówcie że plotę bzdury nt oleju orlen.
    Wersja platinum moze jest ok nie wiem nie sprawdzałem , ale po doswiadczeniach z semisyntetic wiem jedno - już nie sprubuje - wole przeopłacic - BO NIE SZKODA MI KASY !!!

    Napisano 6 lat temu, przez inca, Postów: 156, Użytkownik Link do wypowiedzi


  16. Anonim

    inca - pyjan napisał:
    Zatar bo albo zalał kranówy bo mu szkoda kasy albo nic nie zalał [:D] [:D] [:mrgreen:]
    czy pyjan to napisał? Czytaj uważnie wypowiedzi.Poziom wypowiedzi który sięga dna to jest z Twojej strony na temat oleju marki "orlen".Widocznie nie masz pojęcia co Ty piszesz.Nie jest to olej najlepszej jakości,ale nie jest możliwe żeby silnik się zatarł od jego używania.Będę lał mixol i też silnika nie zatrę.Nie znasz się i pierdoły piszesz.CZYTAJ UWAŻNIE CO KTO PISZE A PÓŹNIEJ CYTUJ TO. "żądam przeprosin bo nie ja to napisałem".

    Napisano 6 lat temu, przez Anonim, Postów: 310, Link do wypowiedzi

Odpowiedz »

Musisz się zalogować, żeby napisać odpowiedź.
Nie masz konta? Zarejestruj się



Regulacja dozownika oleju: Śledź to forum za pomocą RSS

Ważne

Polecane porady, testy, opinie...

BMW C650 Sport: Sprawdzamy jeden z najdroższych skuterów na rynku

BMW C650 Sport: Sprawdzamy jeden z najdroższych skuterów na rynku

05 Lipiec 2016

Dziś razem z Jednoślad.pl możecie poznać z bliska niemiecki skuter BMW C650 Sport, który pod każdym względem zachwyca. Designem, nowoczesnymi i nowatorskimi rozwiązaniami z zakresu bezpieczeństwa, a także osiągami i komfortem jazdy.

Skutery Testy Wideo2 opinii

NIK: Zmiany w egzaminach na prawo jazdy nie przynoszą żadnych rezultatów...

NIK: Zmiany w egzaminach na prawo jazdy nie przynoszą żadnych rezultatów...

19 Listopad 2015

...Prócz poprawy sytuacji finansowej WORDów. Mamy najniższy współczynnik zdawalności na prawo jazdy w Europie i najwięcej wypadków z udziałem młodocianych. Zmiany w szkoleniu i egzaminowaniu kandydatów na kierowców nie wpłynęły na razie znacząco na poprawę bezpieczeństwa na drogach - twierdzi NIK.

Wiadomości16 opinii

Romet RR 50: Zdjęcia, Opis, Cena, Dane techniczne

Romet RR 50: Zdjęcia, Opis, Cena, Dane techniczne

15 Marzec 2014

Jeden z najpopularniejszych motorowerów na polskim rynku. Tym pojazdem można jeździć na dowód osobisty, prawo jazdy kat. AM, czy prawo jazdy kat. B. Maksymalna prędkość z blokadami wynosi tradycyjne 45 km/h.

Motorowery Zdjęcia0 opinii

Portal i Forum Motocyklowe Jednoślad.pl

Portal i forum motocyklowe Jednoślad.pl wykorzystuje pliki sesji cookie. © 2005-2016 Wydawca: Jednoślad.pl. Grupa OnAir!, 01-231 Warszawa, Płocka 5a, Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jednoślad.pl to funkcjonujący od 2005 roku portal motocyklowy oraz forum dla sympatyków skuterów, maxi skuterów 125 ccm, motorowerów i motocykli 125 ccm.