QUANTUM RS 2T [50ccm] - wymiana oleju przekładniowego

Witam!

Szukając w necie porady nt. własnoręcznej wymiany oleju w przekładni w moim Quantumie napotkałem na kilka instrukcji opatrzonych fotkami i opisami. Niestety, odnosiły się one do innych skuterów, które nie były nawet Zippami..
Ostatnio sfotografowałem odpowiedni fragment, w którym mniej więcej się wymienia olej przekładniowy. Spróbuję to jakoś dołączyć. Jednak stąd kieruję pytanie, która śruba odpowiada za zlanie starego oleju a która za nalanie nowego?

Nie wiem czy to wygląda tak u Ciebie, ale teraz wiesz gdzie szukać :)

Wyżej jest wlew oleju, niżej spust.

Uploaded with ImageShack.us
Jak masz inaczej to daj fotkę,

Dzięki za szybki odzew i naprowadzające fotki! Widać pewne analogie między Zipp'em a Kymco ;-)
Oto fotka mojego Q RS i omawiane śruby. Jedna z nich jest jakby plastikowym czarnym korkiem i to uważam za miejsce na nowy świeży olej przekładniowy [dobrze myślę?]. Gorzej ze spustem starego - jest tam kilka 'dolnych' śrubek ale która to ta właściwa? Oczywiście chciałbym uniknąć metody 'prób & błędów', bo nie chce sobie czegoś w środku poluzować lub całkowicie rozkręcić ;-)

Uploaded with ImageShack.us

Pierwsza od lewej śruba ta najniżej ;) to jest spust ;) na 99,9% :P
Spokojnie jak odkręcisz jedną i nie poleci olej i wkręcisz ją z powrotem i odkręcisz drugą to nic nie poluzujesz ;)

Ale tak jak napisałem wyżej ;) spust oleju to ta pierwsza od lewej na samym dole ;)

Zgadza się - najniższa śrubka 1-sza od lewej jest faktycznym spustem. Wlewem jest wyróżniający się czarny plastikowy korek wkręcany. Gdy się go wykręci, to jest tam takie wyprofilowanie gwintu, że idealnie i szczelnie można przyłożyć tubkę z nowym olejem [85w-90 Zipp] do otworu aplikacyjnego, więc może poza 1 kroplą 0 strat!-)