Pytanie Zipp Toros F16

Mam pytanie nie długo na licznik nabiję 300km i będe musiał zrobić przegląd. Co robią na takim przeglądzie i ile ten przegląd KOSZTUJĘ? :d

Wymieniają olej, regulują i teoretycznie sprawdzają. Nie raz czytałem, że po ich regulacjach skuter chodzi gorzej niż przed oddaniem do serwisu więc wiesz :D
U mnie w mieście zażyczyli sobie 200zł i podziękowałem ;)

Aż tak dużo chcą za to!!? OMG

Ja płacę 110 tylko z tego, że kupiłem motorower u nich w sklepie.

Dlatego jeśli robi się przeglądy gwarancyjne to tylko ten pierwszy bo czasami wychodzą wtedy jakieś usterki które podlegają gwarancji a resztę przeglądów gwarancyjnych się olewa bo zazwyczaj w takich serwisach robią więcej złego niż pożytku w naszych maszynkach.
Ja na pierwszym przeglądzie miałem wymieniony olej silnikowy, przekładniowy, wyczyszczony filtr powietrza, sprawdzenie wszystkich śrub i ciśnienie w ogumieniu z tym że nie jestem pewny czy coś poza wymianą oleju w silniku robili jak tak ludzi kantują. Co do wymiany oleju w silniku to jestem pewny bo przed wyjazdem do serwisu zaznaczyłem sobie czy aby napewno mi to zrobią a kasowali 100zł.
Teraz robię sobie przeglądy sam i mam pewność że mam to dobrze zrobione. Dla ludzi którzy się obawiają samemu coś grzebać powstało to forum aby pytali.

Proponuję podzwonić po serwisach i popytać. Osobiście odradzam (jeżeli chodzi o W-wę) ASO na ul. Wysockiego - zaśpiewali 300 zł! Za tyle to ja kupie drugi silnik.
Ostatecznie przegląd po 300 km zrobiłem na ul. Garażowej 4. Bardzo miły facet. Podczas przeglądu byłem cały czas obecny przy skuterze, nie przeszkadzało to mechanikowi. Co najważniejsze dokładnie widziałem co robi. Zrobił więcej niż potrzeba i skasował tylko (aż ;) ) 160 zł.

To był mój pierwszy i ostatni przegląd gwarancyjny. Teraz skuterek ma czas do 2000 km powiedzieć czy mu coś "dolega" czy nie.

Witam, ja tam wymieniłem oleje sam, kicham na serwis,szkoda kasy,taka gwarancja, jak poczytałem-to praktycznie żadna.
Otóż wyczytałem gdzieś na forum że do silnika nadaje się Castrol Magnatec 10W40, więc ucieszyłem się,bo taki mam do samochodu.
Wlałem więc i przejechałem z 30km, w tej chwili już go nie mam-wymieniłem biegiem na oryginalny 4T 10W40 z Zippa.
A mianowicie przy prędkości ok. 40km/h słychać było jakieś odgłosy z silnika, przypominające stukanie zaworów,lub ,,kołatanie tłoka"
Co będzie teraz po wymianie nie wiem,mam nadzieje że zaprzestanie stukać,przecież to nowy skuter, mam przejechane dopiero 330 km .Zyczę sobie powodzenia, i przestrzegam wszystkich przed kombinacjami...

Mam problem ze skuterem, jedzie do 30 na godzinę a potem nie chce wejśc na wyższe obroty.Ostatnio był odpinany moduł .