Pytania od nowicjusza

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motorowery Pytania od nowicjusza

Ten temat zawiera 31 odpowiedzi, ma 13 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe jamesbond29 jamesbond29 5 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 32 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe jamesbond29
    jamesbond29
    Użytkownik

Witam. Nigdy nawet nie siedziałem na motorze, więc jestem kompletnym nowicjuszem. Będe kupował motorower , no i dobrze przed zaczęciem nauki jeżdżenia i wprawiania się to znać teorię. Kilka rzeczy mnie ciekawi i nie znalazłem tego w google:

1. Hamulec tylni jest pod prawą nogą, a hamuję się naciskając tą odnóżkę w dół? Nie w górę?
    2. Pierwszy bieg jest na dole, a czwarty na górze w nowych motorowerach, a bieg neutralny gdzie jest? Czy jest pod jedynką?
    3. W prawej rączce jest dodawanie gazu, a w lewej nic nie ma?
    4. Do czego służy przełącznik, który znajduję się pomiędzy wł/wył. świateł a przyciskiem elektrycznego uruchamiania silnika?
    5. Dlaczego należy najpierw dotrzeć motorower żeby go odblokować, a nie można go odblokować zaraz po kupnie? Czy chodzi o to, że bez dotarcia to będzie wolniej jechał albo będzie słabszy?
    6. Można uruchomić motorower elektrycznie i nożnie. Na czym polega nożne uruchomienie?

Zdjęcie profilowe Fubu2PL
    Fubu2PL
    Użytkownik

1,2,3,4,6 Poczytaj isntrukcje motoroweru gdy go zakupisz wtedy się wszystkiego dowiesz
    5 należy dotrzeć silnik aby miał moc na kolene lata można go do razu odblokować lecz nie poleca się tego odblokuj po ok 1000km

jamesbond29
    Użytkownik

Ale mnie już wszystko ciekawi. No, ale ok. To będe musiał czekać na motorower i instrukcję obsługi. A ta instrukcja obsługi do używanych motorowerów jest zawsze dawana?

Zdjęcie profilowe Fubu2PL
    Fubu2PL
    Użytkownik

to już zależy od właśiciciela al zazwyczaj jest

jamesbond29
    Użytkownik