Przerobienie Barton Sprint 50 na 80

Witam jakiś nie drogi sposób na ulepszenie bartona 50 na 80. Cylinder, gaznik itp? Co najlepsze. Ogólnie motorek bardzo zadbany fajnie się jeździ, lecz chciał bym spróbować z tuningiem mojej maszyny.

cylinder, głowica, przeróbka gaźnika, zmiana przełożeń

To zależy ile masz pieniążków :slight_smile: trzeba by było zmienić cylinder, tłok no i oczywiście głowica też by sie przydała, gaźnika niemusisz koniecznie zmieniać ponieważ gaźniki “tuningowe” z allegro często są gorszej jakości niż oryginalne, no może nie tyle jakości co rozmiary są mniejsze niż oryginalne 50 ccm i można napotkać problemy z wyregulowaniem tego
Najlepiej by było gdybyś zmierzył średnice wewnętrzną “dziury” w gaźniku która jest od strony króćca ssącego w (skuterach powinna być 18-19mm niewiem jak w motorowerach), prawdopodobnie wystarczy w gaźniku wymienić dyszę na o 10 większą (np. Jeśli jest 65 to włóż 75) a reszta tuningu to zmiana zębatek (im mniejsza z tyłu i większa z przodu = pogorszenie przyspieszenia i wzrost v-max i na odwrót) no i moduł zapłonowy na rozblokowany i to chyba tyle

Tak na oko ile by kosztował taki tańszy zestaw ? I czy dał byś rade znaleźć mi jakis zestawik do tego motorka.??? Był bym bardzo ci wdzięczny :slight_smile: Bo raczej jak widać mistrzem tuningu to ja nie jestem hah :smiley: