Przeciwtalerz Stage6 warto? / problem z V-max po tunie na sport

Siema. mam dylemat czy opłaca się kupować przeciwtalerz Stage6.? może lepiej malossi ale nie wiem czy bd pasować do speeda. mam speeda z stetupem ::-cylek 70 -wał narqu HPC Racing -wydech LeoVince ZX -wariator Malossi Multivar -rolki 6g -pasek Malossi Special belt -membranki Malossi carbon - sprzęgło Tec sport - spręzynki małe niebieskie -spręzyna centralna biała -boost bootle Stage6 - odblokowany moduł CDI. jak już piszę post to mam też problem z V-max przy tym stetupie leci mi 60 65 jakoś tak. może dysza w gaźniku za mała? dodam że gaźnik jest seryjny myślę o dyszy 65 albo 70 co sądzicie.? już nie mam sił na regulacje... żadnych efektów...

po co mi wiedziec jaką masz sprezyne ? one są do regulacji a nie do tego zeby je kupic i skuter ma szybciej jechac.. Zobacz na wariatorze czy pasek wchodzi na maxa.

DOmino Ty masz jakieś problemy ze sobą chyba, wstałeś rano i już wszędzie się mądrzysz i wszystkich denerwujesz.

Co do sprężyny to zła sprężyna też wpływa na V-max, na muły i ogólną płynność pracy skutera, ale <ok>

wszystko fajnie ale chciałbym się dowiedzieć konkretów a nie jak domino cwaniaczek wypowiada się a się wql nie zna.;] chciałbym znać wasze opinie co do talerzyka S6 i jeżeli wiecie to pomóżcie z regulacja.

jezeli masz to wszystko zalozone to gaznik jest nastepna i raczej konieczna modyfijkacja
dziwi mnie tylko za max tylko 60 -65 tak gnaja seryjne
daj lzejsze rolki moze sa za ciezki i nie ma sily dzwignac paska
proponuje seryjne chyba 5g a potem zmieniaj(polgramowkami+) i patrz co sie dzieje
kolega dobrze napisal ze patrz na stopkach cz jak krecisz psaek na wariatorze podnosi sie na maxa
trzeba wziasc pod uwage ze pod obciazeniem moze nie dawac rady
wejsc na gore wez to pod uwage (ciezar skutera + kierowca)
sprawdz sprzeglo czy to nie jest powodem braku v maxa
propopnuje probe na orginalnej sprezynie

rkos napisał:

DOmino Ty masz jakieś problemy ze sobą chyba, wstałeś rano i już wszędzie się mądrzysz i wszystkich denerwujesz.
Co do sprężyny to zła sprężyna też wpływa na V-max, na muły i ogólną płynność pracy skutera, ale <ok>

Problemow nie mam aczkolwiek jestem troche chory :/

ps co Ci nie pasuje w mojej wypowiedzi jezeli w calea tresc brzmi tak jak Twoja tylko innaczej jest napisana?:)

Robertus9586 napisał:

wszystko fajnie ale chciałbym się dowiedzieć konkretów a nie jak domino cwaniaczek wypowiada się a się wql nie zna.;] chciałbym znać wasze opinie co do talerzyka S6 i jeżeli wiecie to pomóżcie z regulacja.

Wiem wiecej od ciebie, to chyba Ty sie nie znasz jezeli nie wiesz dlaczego jest taki maly vmax (smiech)

właśnie widać jak się znasz.;p nie ważne nie porzebuje tu kłutni. w porzednim skuterku Kingway Euroboy też miałem zrobiony tun na Sporta i ładnie latał i gaźniczek był też seria.a w speedzie jest problem. w speedach chyba jest też dysza mniejsza i to chyba jest blokada. co myślicie o dyszy 65 70.? i czy ktoś napisał by co sądzi o talerzyku S6?

zadalem pytanie czy pasek wchodzi na sama gore, jezeli nie to tuleja wariatora jest za dluga.

zacznij od 70 i ocen sam jak lata potem daj np 80 ocen roznice i zadecyduj ktora lepiej sie spisze moze posrednia ?75 czy nawet wieksza 85
dodam ze kazda zmiana dyszy wiaze sie z ponowna regulacja iglicy i mieszanki

pierwsze niech naped zrobi jezeli wyje mu silnik przy 60km/h tzn sa max obroty

z napędem to już się nic nie da zrobić.. jedynie skrócenie tuleji. ale nie mam pojęcia jak się za to zabrać. ile mm skrócić? a co do dyszy to najpierw zmienię dysze a później bd się bawić w skracanie tuleji. : )

i co do tego paska. to pasek wchodzi na maxa na moje. jest gdzieś 1cm między końcem waria a paskiem

Dyszę się wymienia nawet przy samym wydechu. Wsadź 65/72 i zobacz jak będzie latał, tak w ogóle polecam Ci zapytać na mielochu, tam są specjaliści może nie lepsi od Domino, no ale powinny pomóc :)

Robertus9586 napisał:

i co do tego paska. to pasek wchodzi na maxa na moje. jest gdzieś 1cm między końcem waria a paskiem

wow to jakie masz obroty przy tym vmaxie?

no obroty ma dość wysokie..

To coś nie tak z napędem, albo za twarda sprężyna sprzęgła albo coś nie tak z wariatorem, spokojnie powinien jechać 85km/h licznikowe.

na seryjnym gaźniku (12?) to nie będzie jeździć, przeciwtalerz zostaw narazie w spokoju

gaźnik zmień na 17/19 i do tego większy kruciec
wydech odblokowany ?

barteklodz napisał:

na seryjnym gaźniku (12?) to nie będzie jeździć, przeciwtalerz zostaw narazie w spokoju
gaźnik zmień na 17/19 i do tego większy kruciec
wydech odblokowany ?

Ale przecież mu silnik "wyje" więc osiąga max obroty, gaźnik musi jakoś dawać rade jeżeli tak jest, większy gaźnik to tylko większy gardziel, więcej powietrza oraz więcej paliwa, ale na tym obecnym jakoś te obroty osiąga więc celuje w napęd u mnie jakoś gaźnik 12mm "dawał rade" przy 70ccm i prędkość też była "imponująca"

ale z tymi obrotami to nie do końca wszystko wiadomo bo może ma 5000, 7000 lub 9000 przy 60km/h- nie wiadomo co Robertus9586 miał na myśli mówiąc "no obroty ma dość wysokie.. "

Przy tym setupie to powinno jechać 100 realne. Ofc wyregulowane