Prosze pomóżcie w wyborze pierwszego skutera :)

Witam mam 14 lat 183cm wzrostu 60 kg i zastanawiam się nad motorowerami (czterema)

Barton Sprint
Junak 902
Zipp pro 50
Barton Volcano

Mój budżet to 4500 zł

Proszę o pomoc jestem zielony w tych sprawach :)

Zależ, czy chcesz jeździć na ścigaczopodobnej maszynce, czy wolisz wygląd nakeda?
Ja, gdybym wybierał będąc Tobą, wziąłbym Bartona Volcano.
Dlaczego? Ze względu na wygląd. Osiągami raczej nie będzie odstawał od pozostałej reszty.

a jeżeli o bartona sprinta to opłaca się go pod względem wykonania no i czym się różni volcano od 902

Junak jest dobry ze względu na moc. Jeśli chodzi Ci o osiągi to polecam junaka. Jeśli chcesz coś dobrego i z ładnym wyglądem to poleciłbym Ci Zipp pro 50 i Barton Volcano. Barton Sprint też nie jest zły ale ta lampa z przodu jest obleśna. :)

a jak z wykonaniem w junaku 902 i zipp pro 50 ????

Zipp pro 50 jest dobrze wykonany, tylko dosyć wysoki ale dla ciebie będzie dobry. Mój kumpel go ma przejechał 2000km i nic nie stuka, nie puka a ni nic takiego. Jest po 2 przeglądach i jest dobrze serwisowany. :)

Ja polecam Junaka 902 dobra jakość.
A zipp pro 50 to zależy na jaką sztukę trafisz ogólnie nie polecam.

kymco nexxon

jeżeli chodzi o zippa pro 50 to zależy od sztuki ?????
na różnych forach mówią że liczni nie jest dokładny obrotomierz nie kręci plastiki się łamią itd to prawda bo trochę szkoda dąć 4500 z jakiś badziew :)

Witam kolegów, mam takie pytanie chce kupic skuter i jest "kapa" do wymiany,i moje pytanie jest od czego jest tak cala kapa czy od startera,co powoduje i czy jesli jest do wymiany to czy pojade skuterem? bo jak nie na starter to na kopke odpalic powinien

Proszę o szybką odpowiedź