prosze o pomoc w wyborze skutera lub motoreweru

nie jestem zbyt wysoki mam ze 155cm wzrostu i mam do wydania około 4000zł a chce mieć coś z manualem i nie zadużego bo jak wcześniej napisałem nie jestem wysoki a zip mi się spodobał a i chodzi mi oto żeby miał małą pojemność i rzeby się niepsuł bo składam od paru lat i pierwsze kupiłem kłada 110-tke ale już jest na mnie zamały a szukam czegoś żeby jeżdzić do szkoły i dla zabawy

ps gdybyście mogli przyślijcie mi coś podobnego co napisałem

Jeśli chodzi o coś niezawodnego to coś z kymco. Zipp nie jest taki dobry... 1,55m to trochę mało jak na skuter czy motorower... Ja bym sprawdził w jakimś pobliskim salonie na twoim miejscu w którym modelu dostajesz do ziemi nogami. Bo to jest raczej ważne...

ja również mam coś koło tego 1,55-160 może, kupuje kskuter i zdaje na karte, umiem jezdzic i to bardzo dobrze, mam skuter na wsi który jest rozwalony, jezdziłem na komarku ktory równiez jest na wsi.Kupie skuter i zdam karte :L)

Korba napisał:

ja również mam coś koło tego 1,55-160 może, kupuje kskuter i zdaje na karte, umiem jezdzic i to bardzo dobrze, mam skuter na wsi który jest rozwalony, jezdziłem na komarku ktory równiez jest na wsi.Kupie skuter i zdam karte :L)

Sorry za offtopic, ale na twoim miejscu bym się pospieszył, bo wchodzi od nowego roku prawo jazdy AM, za które nieźle się będzie bulić... Prawdopodobni tak jak za normalne prawo jazdy, bo będzie to robione w taki sam sposób.

Może ten:http://pilarmet.moto.pl/cms/841/kymco_nexxon_50
Wiem że nie chcesz skutera, ale rozważ ten http://pilarmet.moto.pl/cms/1037/kymco_agility_rs_50_4t

Nie wiadomo czy będzie mu pasował pól-automat, bo z tego co mi się wydaje nexxon nie jest pełnym manualem

Polecam Kymco nexxon :)

Sam takiego mam i nie zamieniłbym na pełny manual, bardzo fajnie się śmiga

wielkie dzięki pozdrawiam

Korba napisał:

ja również mam coś koło tego 1,55-160 może, kupuje kskuter i zdaje na karte, umiem jezdzic i to bardzo dobrze, mam skuter na wsi który jest rozwalony, jezdziłem na komarku ktory równiez jest na wsi.Kupie skuter i zdam karte :L)

Ile kilometrów nabiłeś już jednośladem że piszesz że potrafisz jeździć bardzo dobrze skoro nawet nie masz skutera ani karty motorowerowej ? Jest dużo ludzi co myślą że doskonale jeżdżą i nie ma lepszych a potem statystyki wypadków są jakie są bo się rozpędza do v-maxu a na zakręcie leci w pole. Sory ale musiałem bo nie lubię takich gadek...

Ja inca nabilem 7tys a czasem się boję wejść w jakiś zakręt w który z taka sama prędkością wchodziłem poprzednim

Dasik287 napisał:

Ja inca nabilem 7tys a czasem się boję wejść w jakiś zakręt w który z taka sama prędkością wchodziłem poprzednim

Ja przestałem szaleć z pewnymi zakrętami np. 90 stopni z 50km/h, bo kilka razy zahaczyłem już przy tej prędkości i zakręcie stopką centralną i teraz się trochę boje, żeby szlifa dzięki tej zabawie nie zaliczyć. Poza tym skuter masywny bo 108kg.

Tani jest Router WS 50, jeśli dosięgniesz nogami do ziemi to spokojnie możesz go brać. Kasę która Ci zostanie przeznacz na dobrą odzież motocyklową. Kurtka posłuży Ci nie tylko na moto a buty założysz gdy w sobotnie popołudnie wybierzesz się na przejażdżkę lub wycieczkę w wakacje. Skutery 4T źle znoszą długie trasy, przynajmniej w moim odczuciu, motorowery jakoś mają lżej.

Ja polecam Kymco, w kwestii bezawaryjności zbiera dobre opinie. A z manualem (a raczej półautomatem tzn. z automatycznym sprzęgłem ale biegi zmieniasz samemu), ma dwa modele Activ i Nexxon, różnią się kilkoma detalami które wpływają na cenę, ale rozmiary są te same. Poszukaj u siebie w salonach i się przymierz. Jak nie będzie za duży, to polecam, sam trochę sobie wypominam ze wziąłem Agility RS zamiast Nexxona ;(

Powtórzę to, co wszyscy piszą. Za 4000zł na pewno dostaniesz nowego Kymco Activ, nie powinno być też problemu ze znalezieniem jego lepszej wersji - Kymco Nexxon. Tutaj masz test i jego opis http://www.skuterowo.com/kymco-nexxon-50-niepozorny-diabel/ nie jest to pełny manual tzn ma tylko biegi (w układzie 4-3-2-1-N a nie "klasycznym" 1-N-2-3-4) a nie ma sprzęgła, ale naprawdę warto go kupić. Ja swojego kupiłem z przebiegiem 900km, sprzedałem po sezonie jak miał 4400km, nowy właściciel jeździł do ponad 7000km i teraz już 4 właściciel nim jeździ ;).

dzięki chyba wybiorę kymco nexxon bo ma manuala i nieźle wygląda i cena może być w miarę

Ryglos napisał:

Dasik287 napisał:
Ja inca nabilem 7tys a czasem się boję wejść w jakiś zakręt w który z taka sama prędkością wchodziłem poprzednim

Ja przestałem szaleć z pewnymi zakrętami np. 90 stopni z 50km/h, bo kilka razy zahaczyłem już przy tej prędkości i zakręcie stopką centralną i teraz się trochę boje, żeby szlifa dzięki tej zabawie nie zaliczyć. Poza tym skuter masywny bo 108kg.

Chciałeś chyba napisać 45 stopni, po 2 barracuda ma tak niską tą stopkę że ja wykręcając potrafię zaczepić o asfalt

Nie, chodziło mi o zakręty 90 stopni. Kiedyś przy prędkości 20km/h nawet zahaczyłem. Na zakręcie bardzo ostrym na wąskiej drodze, więc się nie dało tam szybko wziąć tego zakrętu. Masakrycznie nisko jest ta nóżka. Odkręcił bym ją, ale w sumie jest ona bardzo potrzebna i bardziej stabilna niż stopka boczna. No, ale przestałem się tak pochylać bo wole nie zaliczyć szlifa...

zakręty 45 stopni rzadko się zdarzają, chyba że w górach :) na 90-tkach można się fajnie składać, tylko najpierw trzeba się upewnić, czy piach nie leży. Moja jak narazie największa prędkość na zakręcie 90 st to 50 km licznikowe (czyli jakieś 45 realne)

oj madi, pewnie chodziło Ci, że w górach są zakręty 180 stopni, bo 45 to coś za mało ;). A te 90* i 50km/h to chyba takie poza miastem, nie? Bo 90 to kąt prosty.

Co do nóżek centralnych to w skuterach niestety zazwyczaj tak jest, że potrafią one haczyć o asfalt, dlatego np. w stuningowanych Aeroxach itp. wyrzucają centralne i zakładają jakieś ładne boczne stopki ;).