Problemy po regulacji gażnika

Miałem już kiedyś problemy ze skuterem mam chińczyka FL50QT-16 dowiedziałem się ze muszę ustawić gaźnik i tak zrobiłem. Kręciłem śruba aż zapali i zaskoczył. Zgasiłem go kilka razy i odpaliłem bez problemu przejechałem kilka kilometrów, postał kilka godzin i nie zapalił. Próbowałem ustawić gaźnik jeszcze raz tak samo jak poprzednio ale lipa.

hehe mialem ten sam problem i pomeczylem sie troche i jest ok probuj ale napewno musi byc rozgrzany silnik nie zawsze odrazu ssanie zalapuje rozgrzej silnik i dopiero reguluj

dzięki jak przyprowadzę skuter to się pobawię:D

Może to nie tylko wina gaźnika ?.
Brudne filtry etc ?.
Może poprostu już dosyć słaba kompresja?.
Zawory ?.

Filtr powietrza był z tydzień temu wyczyszczony. Co do zaworów to nie wiem, jak to można sprawdzić? Ale raczej nie bo jak już odpali to działa bardzo dobrze.

Kompresja ?.
Jeżeli silnik jest ciepły, to tłok jest odrobinkę 'większy' i dobrze łapie , a jak zimny ma problem z odpalaniem .

Raczej to nie to bo jak już odpali i trochę pojeżdżę i się rozgrzeje następnie go zgaszę to i tak nie odpali nawet po kilku sekundach od wyłączenia:/ Problem jest w tym że on z trudem odpala na zimno a jak jest rozgrzany to już nie zaskakuje wo gule.

92krystian wrote:

Raczej to nie to bo jak już odpali i trochę pojeżdżę i się rozgrzeje następnie go zgaszę to i tak nie odpali nawet po kilku sekundach od wyłączenia:/ Problem jest w tym że on z trudem odpala na zimno a jak jest rozgrzany to już nie zaskakuje wo gule.

Zawory

ok ale jak go wyregulowałem to zapalał przez jakiś czas bez problemu(do póki się nie rozgrzał). jak to zawory to co można z nimi zrobić? spróbuje go jeszcze wyregulować na ciepło bo ostatnio było na zimno.

Jeśli nie wiesz jak wyregulować zawory to lepiej poproś o pomoc mechanika:( To niestety wyższa szkoła jazdy. Sam tego nie potrafiłbym zrobić. To tak na pocieszenie.

Marne trochę pocieszenie ale dzięki. Regulowałem zawory kiedyś ale w samochodzie. Jutro idę po skuter to spróbuje go naprawić:)

Poszedłem po skuter i tu nagle duze zaskoczenie kopnełem 2 razy starter i odpalił bez problemu:)

Jak widzisz, skuter ma dużo wspólnego z kobietą.
Zarówno kobieta, jak i skuter, miewają "humory" ;p

qazwsxedc wrote:

Jak widzisz, skuter ma dużo wspólnego z kobietą.
Zarówno kobieta, jak i skuter, miewają "humory" ;p

Sam coś o tym wiem. Mam jeszcze (chyba go sprzedam) inca sprint 4t. Miał zdjętą blokadę z wariatora. Jednego dnia bez problemu rozpędzał się do 55. Innego dnia nie dało sie przekroczyć 40tki. Nikt nigdy nie wiedział dlaczego.

Często bywa tak, że przy tak małym silniku zasilanym gaźnikiem na osiągi ma wpływ temperatura powietrza, ciśnienie atmosferyczne czy nawet wilgotność- nie można o tym zapominać.
Jednak wyraźniej widoczne jest to najczęściej w konstrukcjach pokroju Inca;p

Dzięki za pomoc;) i mam nadzieję że będą mu sprzyjały warunki atmosferyczne.

Mam jeszcze jedno pytanie: chodzi o to że jak się rozpędzę i zatrzymam np. na światłach to jak ruszam to go zmula i nie wiem czy dać mu więcej paliwa czy powietrza na gaźniku.

Chyba go zalewa...

to też może być wina świecy

jak zalewa tzn. że wystarczy dac mniej paliwa?