Problemy po regulacji gażnika

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Problemy po regulacji gażnika

Ten temat zawiera 31 odpowiedzi, ma 8 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe  Anonimowy 7 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 15 postów - 1 przez 15 (z 32 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #929
    Zdjęcie profilowe 92krystian
    92krystian
    Użytkownik
    • Postów: 71

    Miałem już kiedyś problemy ze skuterem mam chińczyka FL50QT-16 dowiedziałem się ze muszę ustawić gaźnik i tak zrobiłem. Kręciłem śruba aż zapali i zaskoczył. Zgasiłem go kilka razy i odpaliłem bez problemu przejechałem kilka kilometrów, postał kilka godzin i nie zapalił. Próbowałem ustawić gaźnik jeszcze raz tak samo jak poprzednio ale lipa.

    #932
    Zdjęcie profilowe Xr3ix
    Xr3ix
    Użytkownik
    • Postów: 34

    hehe mialem ten sam problem i pomeczylem sie troche i jest ok probuj ale napewno musi byc rozgrzany silnik nie zawsze odrazu ssanie zalapuje rozgrzej silnik i dopiero reguluj

    #945
    Zdjęcie profilowe 92krystian
    92krystian
    Użytkownik
    • Postów: 71

    dzięki jak przyprowadzę skuter to się pobawię:D

    #951
    Zdjęcie profilowe Patrykk
    Patrykk
    Użytkownik
    • Postów: 2 027

    Może to nie tylko wina gaźnika ?.
    Brudne filtry etc ?.
    Może poprostu już dosyć słaba kompresja?.
    Zawory ?.

    #952
    Zdjęcie profilowe 92krystian
    92krystian
    Użytkownik
    • Postów: 71

    Filtr powietrza był z tydzień temu wyczyszczony. Co do zaworów to nie wiem, jak to można sprawdzić? Ale raczej nie bo jak już odpali to działa bardzo dobrze.

    #962
    Zdjęcie profilowe Patrykk
    Patrykk
    Użytkownik
    • Postów: 2 027

    Kompresja ?.
    Jeżeli silnik jest ciepły, to tłok jest odrobinkę ‚większy’ i dobrze łapie , a jak zimny ma problem z odpalaniem .

    #963
    Zdjęcie profilowe 92krystian
    92krystian
    Użytkownik
    • Postów: 71

    Raczej to nie to bo jak już odpali i trochę pojeżdżę i się rozgrzeje następnie go zgaszę to i tak nie odpali nawet po kilku sekundach od wyłączenia:/ Problem jest w tym że on z trudem odpala na zimno a jak jest rozgrzany to już nie zaskakuje wo gule.

    #964
    Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
    Leszek Śledziński
    Jednoślad.pl
    • Postów: 2 361

    92krystian wrote:

    Raczej to nie to bo jak już odpali i trochę pojeżdżę i się rozgrzeje następnie go zgaszę to i tak nie odpali nawet po kilku sekundach od wyłączenia:/ Problem jest w tym że on z trudem odpala na zimno a jak jest rozgrzany to już nie zaskakuje wo gule.

    Zawory

    Testuję nowy Jednoślad.pl 🙂
    #965
    Zdjęcie profilowe 92krystian
    92krystian
    Użytkownik
    • Postów: 71

    ok ale jak go wyregulowałem to zapalał przez jakiś czas bez problemu(do póki się nie rozgrzał). jak to zawory to co można z nimi zrobić? spróbuje go jeszcze wyregulować na ciepło bo ostatnio było na zimno.

    #977
    Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
    Leszek Śledziński
    Jednoślad.pl
    • Postów: 2 361

    Jeśli nie wiesz jak wyregulować zawory to lepiej poproś o pomoc mechanika:( To niestety wyższa szkoła jazdy. Sam tego nie potrafiłbym zrobić. To tak na pocieszenie.

    Testuję nowy Jednoślad.pl 🙂
    #992
    Zdjęcie profilowe 92krystian
    92krystian
    Użytkownik
    • Postów: 71

    Marne trochę pocieszenie ale dzięki. Regulowałem zawory kiedyś ale w samochodzie. Jutro idę po skuter to spróbuje go naprawić:)

    #1046
    Zdjęcie profilowe 92krystian
    92krystian
    Użytkownik
    • Postów: 71

    Poszedłem po skuter i tu nagle duze zaskoczenie kopnełem 2 razy starter i odpalił bez problemu:)

    #1048
    Zdjęcie profilowe qazwsxedc
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • Postów: 3 027

    Jak widzisz, skuter ma dużo wspólnego z kobietą.
    Zarówno kobieta, jak i skuter, miewają „humory” ;p

    _____________________________________________
    KYMCO New Dink 200i
    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22807] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/22807/icon3.png[/IMG][/URL]

    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22806] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/22806/icon4.png[/IMG][/URL]

    #1074
    Zdjęcie profilowe Leszek Śledziński
    Leszek Śledziński
    Jednoślad.pl
    • Postów: 2 361

    qazwsxedc wrote:

    Jak widzisz, skuter ma dużo wspólnego z kobietą.
    Zarówno kobieta, jak i skuter, miewają „humory” ;p

    Sam coś o tym wiem. Mam jeszcze (chyba go sprzedam) inca sprint 4t. Miał zdjętą blokadę z wariatora. Jednego dnia bez problemu rozpędzał się do 55. Innego dnia nie dało sie przekroczyć 40tki. Nikt nigdy nie wiedział dlaczego.

    Testuję nowy Jednoślad.pl 🙂
    #1077
    Zdjęcie profilowe qazwsxedc
    qazwsxedc
    Użytkownik
    • Postów: 3 027

    Często bywa tak, że przy tak małym silniku zasilanym gaźnikiem na osiągi ma wpływ temperatura powietrza, ciśnienie atmosferyczne czy nawet wilgotność- nie można o tym zapominać.
    Jednak wyraźniej widoczne jest to najczęściej w konstrukcjach pokroju Inca;p

    _____________________________________________
    KYMCO New Dink 200i
    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22807] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/22807/icon3.png[/IMG][/URL]

    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22806] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/22806/icon4.png[/IMG][/URL]

Oglądasz 15 postów - 1 przez 15 (z 32 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie

Zobacz także: