Problem ze skuterem 4t
- This topic has 8 odpowiedzi, 4 głosy, and was last updated 6 years, 5 months temu by Rider.
- AutorWpisy
- 24 września 2017 dnia 19:28 #630642
Witam.
Mam problem z chińskim skuterem 4t,ponieważ gdy postoi dłużej niż 2 dni to skuter nie zasysa paliwa z baku.Został wymieniony kranik podciśnieniowy ale nie rozwiązało tego problemu.24 września 2017 dnia 21:05 #630643Być może gdzieś Ci z przewodów paliwowych , filtra czy gaznika wyparowywuje benzyna i musisz go dłużej pokręcić żeby z powrotem ją zassał . Sprawdz to i daj znać 😉
24 września 2017 dnia 21:11 #630645W filtrze 0 paliwa dopóki nie zaciągnę z baku do filtra to można kręcić i tak nie zassa.
24 września 2017 dnia 21:30 #630646a przy otwartym wlewie do baku?
Skuter NIE ZASYSA paliwa z baku. Paliwo sobie spada grawitacyjnie pod własnym ciężarem o ile ma otwartą drogę. A droge zamyka kranik i zawór iglicowy w gaźniku (sterowany pływakiem).
Ale zeby spadało to od góry musi się dostawac powietrze (dziurka koło lub w korku wlewowym)24 września 2017 dnia 22:08 #630651Owszem spróbuj z otwartym korkiem wlewu paliwa bo może to być problem opisany powyżej. Chociaż nie zgodzę się że paliwo sobie spada grawitacyjnie . Owszem może tak być ale jak nie ma podciśnienia . Jak jest to ono niejko pompuje benzynę . Oczywiście mogę nie mieć racji ale to jest dość logiczny wniosek . Pozdrawiam 😉
25 września 2017 dnia 09:02 #630659Przy otwartym wlewie paliwa to samo.
25 września 2017 dnia 09:22 #630660Nie masz racji. To jest kranik podciśnieniowy a nie pompa zasilana podciśnieniem. System zasilania ze spadkiem paliwa z góry na dół jest GRAWITACYJNY.
Jeżeli to by była pompa (ten kranik) to by musiała być zsynchronizowna z zaworkiem iglicowym w gaźniku – kiedy zaworek zamknie dopływ do gaźnika “pompka” powinna przestać pompować – inaczej by pompowała w zamknięty układ. To bez sensu.
Podciśnienie w kraniku ma tylko uchylać membranke żeby sobie paliwo spadało swobodnie.25 września 2017 dnia 14:31 #630672Bak wyżej niż gaźnik – zasilanie grawitacyjne (w większości) a kranik tylko otwiera dopływ do gaźnika; a podciśnieniowy jest, żebyś nie musiał pamiętać o jego otwarciu jak np. w Simsonie.
Bak niżej niż gaźnik – musi być pompka która pod paliwo wyżej niż on sam. Ale wówczas musi też być tzw. “przelew” (rurka powrotna do baku) przez który paliwo wraca do zbiornika jeśli pompka podaje go więcej niż potrzebuje go silnik.25 września 2017 dnia 15:06 #630675Ok . Dzięki za informacje 😉 fajnie to wytłumaczyliście 😊😉
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.