Piaggio Beverly 500 – Problem ze świecącą się kontrolką oleju.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #134770
    Garo
    Użytkownik
    • 2
    • 18Postów:

    Mam kolejny problem, potrzebne wasze wsparcie koledzy, przyznaje się jestem laikiem, więc może moje pytanie wydać się głupie lub banalne, ale udało mi się uszczelnić pompę wodną i naprawić urwane kable, przy okazji również rozebrałem kopułkę zaworów i wyregulowałem zawory. Następnie wszystko ładnie złożyłem do kupy i zalałem olejem. Z tym, że mimo iż pokazuje mi na bagnecie full, to świeci mi się kontrolka oleju. Moje pytanie co może być nie tak, motor zapala i chodzi, ale nie gazowałem go, boje się żeby go nie zatrzeć, itp.
    Może trzeba odpowietrzyć silnik lub komorę pompy wodnej, co może być nie tak? Ps. czujnika oleju nie ruszałem, jedynie wypiąłem z niego kabel na czas remontu pompy? Jakieś sugestie? Jak sprawdzić,czy to nie czujnik oleju przypadkiem padł? Przed remontem wszystko działało poprawnie, lampka gasła po zapaleniu. Teraz nie gaśnie :/

    #134786
    Michał
    Użytkownik
    • 40
    • 280Postów:

    Może coś źle podłączyłeś? Sprawdź jeszcze raz ten czujnik

    #134812
    Garo
    Użytkownik
    • 2
    • 18Postów:

    Sprawdzałem podłączenie, albo czujnik padł, albo gdzieś kabel uszkodzony, bo chyba innej opcji nie ma?
    Nie wiem czy ma to znaczenie, ale jak motor stał rozebrany bez pompy i oleju jak regulowałem zawory, to musiałem starterem go poruszać, żeby zawory wyregulować, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, potem wszystko złożyłem i zalałem olejem, uruchomiłem na wolnych obrotach żeby olej zaciągło i tyle, ale lampka dalej się pali :/
    Jakieś rady, albo informacje jak można sprawdzić czy czujnik jest dobry?

    #134813
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • 988Postów:

    Musisz dowiedzieć się czy u Ciebie kontrolka zależy od czujnika ciśnienia czy tylko przypomina o wymianie.