Problem z świecą zapłonową

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Problem z świecą zapłonową

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Doughnut_In_Butter Doughnut_In_Butter 3 miesiące, 3 tygodnie temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #645731
    Zdjęcie profilowe Doughnut_In_Butter
    Doughnut_In_Butter
    Użytkownik
    • Postów: 23

    Cześć
    Niedawno w moim skuterze wymieniłem dysze glowna na 85 (wczesniej była 74).
    Problem jest taki że w żaden sposób nie mogę wyregulować gaznika. Albo świeca jest matowo szara i sucha albo czarna mokra. Kawy z mlekiem za nic nie da sie osiagnac. Na wczesniejszej dyszy 74 kawa z mlekiem była. Dyszę wymieniałem bo mam cylinder 70cc. Wczesniej dysza 74 tez jezdziła z 70cc.
    Skuter to Inca Street 50 2T z cylindrem 70cc. Dzięki za pomoc bo już niewiem co robic.

    2T idealne jest 😀
    #645733
    Zdjęcie profilowe Karken123
    Karken123
    Użytkownik
    • Postów: 38

    Ale zmieniles również duszę wolnych obrotow?

    #645734
    Zdjęcie profilowe Karken123
    Karken123
    Użytkownik
    • Postów: 38

    Nie bardzo ci się uda go wyregolowac gdyż gaznik dostaje większą dawkę paliwa ale mało powietrza

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Bajaj Pulsar 125: Witamy w Polsce!

    Modele Pulsar NS 125, Pulsar NS 200 i Pulsar RS 200 rozszerzają portfolio modelowe marki Bajaj w Polsce. Sprzedażowe hity testowane są na jednym z bardziej wymagających rynków na świecie – w Indiach. 12 KM, 11 Nm i gwarancja niezawodności oraz radości z jazdy na każdym kilometrze.
    #645735
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 15 774

    a jakiej srednicy gaźnik?
    bo u mnie 19mm dellorto z cylinderm 8-10KM (Strerace70, Malossi Sport 70) spokojnie sie regulował na 75… a w zasadzie 75 to był max bo na większych zalewało.

    ziuuummmm….
    #645752
    Zdjęcie profilowe Doughnut_In_Butter
    Doughnut_In_Butter
    Użytkownik
    • Postów: 23

    U mnie gaznik seryjny „16” na wczesniejszym kicie (chiński cylinder i tłok) przy dyszy 74 seryjnej miał kawę z mlekiem ale czasami miałem wrazenie za jest za mało paliwa. Teraz mam ten sam zestaw tylko że dysza 85, dysza wolnych obrotów została seryjna. A i jeszcze odkąd jest większa dysza to leci troche paliwa do filtra powietrza. Wcześniej też leciało ale mniej.

    Co o tym sądzicie ?
    A i powiedzcie czy jak jest świeca „szaro-bura” i jest sucha to ma zbyt duzo paliwa czy powietrza ?

    2T idealne jest 😀
    #645753
    Zdjęcie profilowe Doughnut_In_Butter
    Doughnut_In_Butter
    Użytkownik
    • Postów: 23

    aa zapomniałem… tłok to 70cc 😀

    2T idealne jest 😀
Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie