Problem z regulacją gaźnika TGB 303RS

Witam!
Dziś zdjąłem blokadę z filtra powietrza i następnie wyregulowałem gaźnik... Wydaje mi się, ze gaźnik wyregulowałem tak jak trzeba (dokręciłem śrubę od mieszanki do końca i odkręcałem obserwując obroty, jeżeli obroty zaczęły spadać to wróciłem do poprzedniego punktu; potem ustawiłem obroty biegu jałowego). Potem pojechałem się przejechać i nie wyglądało to najlepiej...(skuter miał strasznego muła, przerywał i nie chciał przekroczyć 20km/h). Kombinowałem trochę metodą prób i błędów i skuter najlepiej jeździł na bogatszej mieszance (świeca czarna, czuć paliwo w spalinach). Nie rozumiem dlaczego tak się dzieje i nie ukrywam, że zależy mi na jak najniższym spalaniu. Proszę o szybką pomoc!

Kolejny pacjent co sobie "blokadę" zdjął. A może trzeba było zdjąć blokadę z kół (takie czarne, gumowe, na brzegach felgi), bo podobno wtedy lepiej jeździ?

Sory, że się unoszę ale jak pomimo przypominania ktoś ciągle zdejmuje nie istniejącą blokadę to krew mnie zalewa i górny lewy ząb zaczyna boleć. Ta zwężka to nie blokada i załóż ją jak najszybciej, Sparrow. Ona reguluje ilość podawanego do gaźnika powietrza. Tego się nie wyciąga jeśli ma się cylinder 50. Bo jak wyjmiesz to nie wyregulujesz.

Wielkie dzięki za radę, włożyłem to z powrotem i jest git ;) Mam jeszcze jedną sprawę. Otóż zastanawiam się nad zdjęciem blokady z modułu i tu dwa pytania:
1. Kolega powiedział mi żeby jej nie zdejmować bo wtedy można łatwo zatrzeć silnik. Czy to prawda?
2. Wystarczy przeciąć jakiś kabelek, czy trzeba wymienić moduł?

Sparow to prawda, silnik dostaje duzo wiekrzych obrotow , idzie go zatrzec jak sie nie umie tym operowac jezeli bedziesz mu dawac nontoper dzien w dzien full to sie zatrze , po drugie , jezeli masz rózowy kabelek to odetnij go ale tak zeby wrazie jesli nic ci on nie pomoze to na wszelki wypadek go podlaczyc , wiesz ja bym z np allegro "odblokowanego" modulu nie kupowal , bo wiesz jak to jest modul jak modul wyglada tak samo , moze byc odblokowany a moze i nie ..

Jeśli to 4T to powinien mieć rózowy kabelek i trzeba go odłączyć. Jeśli 2T trzeba zmienić moduł na odblokowany. Należy jednak kupić go w sklepie i nie marki WM Motor (Wilmat). Należy używać lepszego oleju i nie pałować cały czas ile fabryka dała. Jak to się mówi - wszystko dla ludzi ale z głową.