Problem z polaczeniem kabli od przepustnicy po przerobce jet forca na gaznik

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #620453
    JetForce05
    Uczestnik
    • 13
    • 55Postów:

    Witam. Z gory przepraszam za nastepny temat o moim zlomku ale rozwiklalem problem z nie wchodzeniem na obroty. Moj skuter jak juz kiedys pisalem jest przerobka z wtrysku na gaznik i po tym zabiegu powinny zostac polaczone dwa srodkowe kable w kostce od przepustnicy zeby mogl wkrecac sie na obroty. Problem w tym ze poprzedni wlasciciel bedac totalnym bezmuzgiem poucinal wszystkie kostki i za cholere nie wiem teraz ktore kable nalezy zlaczyc. Jakby ktos mi lopatologicznie wytlumaczyl jakie kolory kabli mam spiac lub zaznaczyl je na jakims schemacie i mi to objasnik to bylbym bardzo wdzieczny. Bylem juz ze skuterem u mechanika ale rozlozyl rece. W tym forum moja jedyna nadzieja. Inaczej zostaje tylko wymiana calej wiazki i podzespolow. Z gory bardzo dziekuje za wszelkie podpowiedzi.

    #620455
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    po pierwsze czy masz schemat od wersji wtryskowej i od gaźnika? wtedy na schemacie od gaźnika znajdziesz które przewody są wykorzystywane i te same (jeżeli są) odnajdziesz w instalacji wtrysku.
    Nie wiem o jakich środkowych kablach w kostce od przepustnicy piszesz ale jedyne co się podłącza w gaźnikowej instalacji przy przepustnicy to plus i minus od ssania – a tych we wtrysku mogło nie być bo tam za ssanie robi komputer i czujnik temperatury

    #620456
    JetForce05
    Uczestnik
    • 13
    • 55Postów:

    Chodzi mi o kable ktore w wersji wtryskowej znajduja sie w kostce od przepustnicy. Musza byc zlaczone aby komputer pozwalal wkrecac sie na obroty. W wersji gaznikowej tych kabli nie ma. Zwyczajne obejscie aby oszukac komputer. Nie chce ich do niczego podlaczac tylko zlutowac ze soba.

    #620458
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    ale po co chcesz oszukiwać komputer skoro kompletnie nie jest potrzebny w tej instalacji? I raczej na pewno nie przez zwarcie kabli – raczej coś powinno być miedzy nimi.. opornik czy coś.
    Na 100% nie jesteś pierwszy na świecie który ma takiego moda i jest to opisane w necie.

    #620459
    JetForce05
    Uczestnik
    • 13
    • 55Postów:

    Wlasnie czytalem w necie i te kable musza byc polaczone. Komputer musi byc podpiety bo cala instalacja jest od wtryskowca i wiele rzeczy jest podpiete pod komputer, miedzy innymi cewki, regulator napiecia i wiele innych badziewi po ktorych odpieciu calkiem padnie ten zlom. Nie wspomne juz o immo i eletryczym otwieraniu kufra czego w gaznikowcu nie ma. Gdyby nie fakt ze w zimie wpakowalem w niego ponad tysiac zloty to pewnie bym go zezlomowal bo juz sil mi braknie i funduszy zeby zmieniac cala elektryke.

    #620461
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    no to schematy w reke i jedziesz

    #620465
    JetForce05
    Uczestnik
    • 13
    • 55Postów:

    Problem rozwiazany. Jakby ktos mial podobna dolegliwosc dwa srodkowe kable od przepustnicy sa to siodmy i dziesiaty pin w kostce od komputera. U mnie byly to fioletowy i szary kabelek. Po spieciu ich do kupy nalezy odlaczyc akumulator w celu zresetowania komputera. Pozdrawiam i zycze wszystkim udanej majowki.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button