Problem z odpaleniem skutera 2t

Witam
Szukam przyczyny a mianowicie skuter Generic Xor 2 t nieodpala.
Sprawdzilem kranik podcisnieniowy - dziala gaznik zasysa paliwo ale...
nieleci ono dalej na silnik ? i teraz jaka jest zasada dzialanie gaznikow ? poniewaz niejestem mechanikiem, prosze o opisanie i pomoc czy to gaznik powinien wylac/wyrzucic paliwo w silnik czy cisnienie z silnika samo go zasysa ? dodam ze mam nowy cylinder tlok swieca .

Też nie jestem mechanikiem ale czytając pytanie typu :

.... i teraz jaka jest zasada dzialanie gaznikow ? poniewaz niejestem mechanikiem, prosze o opisanie i pomoc....

zastanawiam się czy przez autora przemawia lenistwo czy za przeproszeniem tępota? Jak działa gaźnik 2t znajdziemy u wujka google. Ludzie!!!! Myślcie - to nie boli.

Poprosze linka ? Ja niestety nieznalazlem odpowiedzi i myslalem ze tu otrzymam pomoc....a jednak.

www.google.pl

Nie pisz tylko że mam Ci jeszcze znaleść...... Bo mnie rozwalisz na śrubki. Ile masz lat?

Dzięki takim osobom jak Ty i Twoimi pytaniami dodam sobie w sygnaturze opis:
Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.

Czy o takie coś chodzi?

Uploaded with ImageShack.us

Sorki za jakość zdjęcia, ale to w końcu telefon ;)

Chce uzyskac tylko odpowiedz jak paliwo z gaznika dostaje sie do komory spalania ?

Czy to gaznik je tam doprowadza ? Umnie gaznik sie zalewa PB ale natym sie konczy .

Już wyjaśniam ( to jest akurat mój gaznik DelLorto)
1) Śrubka od wolnych obrotów
2) Śrubka od "powietrza"
3) Tędy jest zasysane powietrze z filtra powietrza
4) Tu wchodzi iglica
5) Tędy wylatuje gotowa mieszanka do cylindra (oczywiście po drodze jest jeszcze króciec ssący)

To niestety u mnie z 5 nic nie leci :/ takze czyszczenie gaznika albo wymiana. Dzieki za pomoc

Ale jak? W ogóle nic? Opisz dokładnie, co się dzieje, czy raczej się nie dzieje...

Ale masz taki sam gaznik, czy tylko podobny?