Problem z odpaleniem 2T

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Problem z odpaleniem 2T

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 4 dni, 12 godzin temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #625528

    Tomasz Kosmala
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Witam. Mój problem który pojawił się około miesiąca temu. A mianowicie skuter Junak 607 2t (2500 km przejechane) no dłuższym postoju ok 10ciu godzin ma kłopot z odpaleniem. Odpala ale po kilku sekundach gaśnie i zaczyna się męczarnia z ponownym rozruchem. By temu zapobiec jestem zmuszony go gazować przez kilkanaście sekund (słabo przez ten czas reaguje na dokręcanie manetki). Po rozgrzaniu silnika wszystko wraca do normy. odpala do 9ciu godzin od razu a powyżej…….. Oddałem go ostatnio do serwisu-kombinowali przez tydzień aż w końcu stwierdzili że wymienili wahacz bo oryginalny zbyt dociskał gażnik powodując lewe powietrze wyczyścili i wyregulowali gażnik jednak kolejnego poranka problem się powtórzył 🙁

    #625530
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 194

    jakbym widział oczami wyobraźni diagnoze i skutecznośc naprawy ze skuter-serwis na Modlińskiej.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #625531

    Tomasz Kosmala
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Rzecz w tym że był w serwisie naprawdę dobrego fachowca na śląsku ,znanego i cenionego. Czyżby chińska produkcja go pokonała……. ?!

    #625532
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 194

    może się nie bardzo przyłożył. akurat też mam 607 2T i nigdy z nim nie miałem takich problemów a był nieseryjny, potem seryjny, potem grubo pomodzony i nigdy nie było takiego problemu. Nawet po 7 miesiącach stania.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #625533

    Tomasz Kosmala
    Użytkownik
    • Postów: 10

    No widzisz a ja ciągle mam z nim problemy- już mi nawet gażnik na nowy jeden serwis gwarancyjny wymieniał . Felerny egzemplarz 🙁

    #625534

    Tomasz Kosmala
    Użytkownik
    • Postów: 10

    A z tym wahaczem starym to sam zauważyłem od początku że stawiając na stopce centralnej haczył o gażnik

    #625535
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 194

    może nie felerny egzemplarz tylko ulep serwisowy. w fabrycznym 607 złożonym z fabrycznych części nic o nic nie zawadza i na wszystko jest miejsce – a nawet na więcej niż wszystko.
    Natomiast mogło być tak że jeden stał i stał w serwisie, robił za dawce części i w końcu postanowili go uruchomić i sprzedać. I może nie wszystko w nim jest fabryczne.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #625740

    Tomasz Kosmala
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Odpowiedź została zgłoszona za nieprawidłową treść.

    W końcu znalazł przyczynę -banalną-ustawienie gażnika . Odpala od tzw. kopa tylko na ssaniu dostaje wysokich obrotów -6 tys a to chyba troszeczkę za dużo bo nigdy tak mnie było. Przy zmniejszeniu śrubką regulacji obrotów oczywiście obroty zmniejszę ale po rozgrzaniu silnik gaśnie na światłach. Czy pozostaje mi regulacja dolotowa powietrza w gażniku?

    #625747
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 194

    pozostaje ci po prostu regulacja. lub naprawa gaźnika i regulacja. 6000 obr to duża za dużo jak na możliwości samego ssania w sprawnym gaźniku

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie