Problem z odpalaniem Peugeot Ludix 2006

Witam
Mam problem z odpalaniem mojego Peugeota który nie chce odpalić. przy kopaniu(nie mam rozrusznika)mruga kontrolka od oleju.Czasami udaje mi się go odpalić i jeździ normalnie lecz po zgaszeniu,przy następnej próbie problem wraca.

czyszczenie i regulacja gaznika .

dzięki myślałem że może być coś z dozownikiem oleju bo ze zbiorniczka do dozownika dochodzi a z dozownika do gaźnika nie ale dozownik chyba jest elektryczny

Tu się nie wypowiem bo w 2t nie siedzę. Niech inni ci pomogą ;)

Czyszczenie gaźnika trochę pomogło,jednak po przejechaniu jakiegoś 1km skuter traci moc i gaśnie potem nie można go odpalić :/

mateuszek1998 czy udało ci się uporać z problemem ? Mam to samo i już prawie wszystko wymieniłem

Cześć jestem tu nowy Olek79 udało Ci sie zdiagnozować przyczynę i usunąć usterkę??

może opisz problem, objawy, przebieg

skuter odpala bez problemu na rozrusznik jak i na starter nożny pochodzi z 10 s i gaśnie i zaczyna mrugać kontrolka od oleju i nie można skutera odpalić, jak wyłączę zapłon to odpali chodzi ok 10 sie znowu powtarza to samo.Wyczyściłem wszystkie wtyczki jak i gaźnik nic nie pomogło. Dozownik oleju podaje olej sprawdzałem. Skutera z 2008 roku ma 7tys przebiegu tak wskazuje licznik

miganie 2 razy na sekunde oznacza problem z dozownikiem oleju albo jego sterownikiem. tam jest chyba elektryczny podajnik oleju.
Jest szansa że to wilgoć na stykach. ale może też awaria i profilaktycznie się gasi.

dokładnie tak miga tak elektryczny ale on podaje olej do gaźnika a styki czyściłem > a czy w gaźniku jest możne czujnik mieszanki oleju z benzyna . Może być przyczyna spalony moduł CDI

ten elektryczny pompek ma sterownik jeszcze. też może być walnięty.
Niestety internet jest pełen peugeotów którym miga bez sensu kontrolka oleju. Taki urok jego elektroniki że się sypie.

ale to jest ten sterownik cdi czy jeszcze inny ??

inny. Ty mówisz o module zapłonowym a ja o sterowniku tego dozownika.
Analogicznie (2x/sek) miga kiedy się całkiem odłączy wtyczkę od dozownika i on wcale nie pracuje. Wiec to raczej trzeba tym tropem.
Może to ci pomoże:
http://speedfight.net.pl/showthread.php?tid=6486

sterownik jest częścią instalacji elektrycznej, pod niego jest wpięte plus, minus, 2 kable z czujnika poziomu oleju, jedno wyjście na kontrolkę oleju w liczniku i oczywiście kabel od sterowanie zapłonem CDI. Ten moduł działa tak samo jak cewka zapłonowa - tylko zamiast produkować iskrę produkuje impuls dla pompki oleju