Problem z odkręceniem Wariatora w Street 50

Witam. Mam problem z odkręceniem wariatora. Nie mam pojęcia, jak to zrobić. Próbowałem chyba wszystkich możliwych sposobów. Kontra o śmigiełka z wiatraczka odpada, bo złamałem 3 w ten sposób.
Pomóżcie.

z góry dzięki, Szaake.

Witam.

tu masz wszystko rozwinięte: http://www.skuterowo.com/forums/topic/blokada-street-50

osobiście pokonałem wariator dopiero kluczem pneumatycznym.

pozdrawiam

ja tak samo dla pewności od razu zastosowałem klucz pneumatyczny

Ja miałem nacięcia na brzegu wariatora zrobione przez Panów Mechaników w serwisie przed kupnem. Dzięki temu odkręcili. Kiedyś coś tam pisałem o tym zresztą.

Ok, tyle że powiedzcie mi. Gdzie zakładaliście kontrę ? I gwint prwostronny, czy lewo ; x?

Szaake napisał:

Ok, tyle że powiedzcie mi. Gdzie zakładaliście kontrę ? I gwint prwostronny, czy lewo ; x?

Gwint standardowy. Odkręcany w lewo. Nie polecam nacinania wiatraczka wariatora w celu robienia kontry. Jest on zrobiony ze słabego stopu aluminium. Pozostaje tylko klucz pneumatyczny.

Więcej tu: http://www.skuterowo.com/forums/topic/blokada-street-50

Zamiast łamać wiatraczek itd. kup blokadę wariatora: http://allegro.pl/blokada-wariatora-coliber-wilga-quest-vapor-4t-i1306180244.html
Czy to taki wielki koszt? Koleś robi zarąbiste blokady we własnym zakresie, sam kiedyś kupiłem od niego na wario i magneto. Polecam!

hiroshima napisał:

Zamiast łamać wiatraczek itd. kup blokadę wariatora: http://allegro.pl/blokada-wariatora-coliber-wilga-quest-vapor-4t-i1306180244.html
Czy to taki wielki koszt? Koleś robi zarąbiste blokady we własnym zakresie, sam kiedyś kupiłem od niego na wario i magneto. Polecam!

Wnioskuję że nie wiesz jak wygląda wariator w Streetce:) To sie nie na da :) To się naprawdę nie na da. Wariator w streetce wygląda inaczej jak na przytoczonej fotce!!!!!!

p.s.
Nie naciągajcie ludzi na bezużyteczne zakupy

A blokadę tłoka znacie ?.
Bardzo przydatne narzędzie .