Problem z napędem skuter 4t

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #637747
    baryla
    Uczestnik
    • 1
    • 6Postów:

    Witam

    Mam problem ze skuterem Toros CY50T-8 4T
    https://i.imged.pl/zadbany-skuter-zipp-toros-cy50t-8-1310610.jpg Ten model

    Skuter 4T 80cc bez blokad 10tys przejechane po tym czasie tylko pasek wymieniony i oleje.
    Problem pojawił się po wymianie paska stracił skuter po 2tyg moc.
    Skuter coś tam poruszał się ,ale ewidentnie mocy nie było.
    Co mam wymienić na dzień dobry i jakie części do tego chinola co poradzicie?
    Nie znam się na skuterach nie chcę sam grzebać,ale części mogę kupić przynajmniej będę wiedział co kupuję.
    Czy problem może tylko leżeć po stronie sprzęgła , gaźnika i wariatora?

    #637750
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    problem może być zarówno po stronie napędu jak i cylindra. może ten nowy pasek był byle jaki i już jest zjechany a może to się prawie zbiegło w czasie z tym że kończy się cylinder a może po prostu wymaga regulacji lub czyszczenia (zawory, gaźnik)

    #637800
    baryla
    Uczestnik
    • 1
    • 6Postów:

    Pierwszy pasek pękł po miesiącu to kupiłem kolejny 2x droższy za 60zł jakiś japoński bardzo mocny i nadal jest lecz 2tyg jazy i skuter stracił moc.
    Odpala normalnie startuję lecz nie ma siły rozpędu.
    Często jest tak że jak startuję to późno napęd reaguję na start i 1sec przerywa po czym startuję normalnie tak jak by się dusił paliwem.
    Regulowany był gaźnik nic to nie dało raczej do wymiany będzie.
    Czy jest sens wstawiania do takiego skutera chińskiego cylindra większego niż 80 a mniejszego niż 125 ?
    Na tym cylindrze 80cc maksymalna prędkość jaką się udało rozwinąć to było 73 i koniec nawet licznika nie zamknęło.
    Gaźnik jest chyba od 50 czy kupować pod 80 da to coś ?

    #637802
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów: