problem po umyciu 4t

Witam wszystkich użytkownikuw muj problem polega natym iż czy dni temu umyłem mojego 4ro suwa wężem ogrodowym poczym gdy go odpaliłem i ruszylem w trase okazalo sie ze strasznie wolno jechał tz.ok.40/45 max a noralna prędkość to było 65/70 wyczytałem gdzieś że to może być wina gażnika więc go przeczyściłem i to nic nie pomogło a wręcz na odwrut teraz gdy go odpalam i dodam gazu zaraz gaśnie. Dodam też że mam że muj znajomy przywiuzł mi paliwo z Dani tj.95 ale z Schela wcześniej lalem benzyne z zBP czy ktoś mugłby mi pomuc z tym problemem jest to muj pierwszy skuter w życiu za kturego dałem 800 zł i niewiem co robić pomużcie osobą hętnym do pomocy podaje swuj numer gg 47873675

Niestety hentnie bym pomugł ale nie pisze po polskiemó...

Kristop napisał:

Niestety hentnie bym pomugł ale nie pisze po polskiemó...

Czepiasz się?? Polska jensyk trudna jensyk!!!!!!

Brzmi jak prowokacja znudzonego forumowicza :D lub totalnego D****A ew. osoby mocno nieletniej.
Ale no cóż spróbuje, sprawdź wszystkie miejsca na które lałeś wodę a dokładnie styki osusz je, najważniejsze to przyłącz modułu, fajka cewka itd. itp.

Do kolegi Lukas Rush. Otóż dziś wyczyściłem wszystko raz jeszcze tz. bak, przewody paliwa ,kranik paliwa , rzecz jasna raz jeszcze wyczyściłem gażnik i wyregulowałem go a bynajmniej tak mi się wydaje jakieś 20 minut temu po godzinnej przerwie odpaliłem go przejechałem się trochę i niby wszystko jest oki choć momentami go przydusza ale pod górkę a na prostej jest dobrze zastanawia mnie tylko fakt dlaczego stracił na mocy tz. zanim to wszystko zaczeło się kąplikować to osiągi były na prostej nawet 70 khm teraz 60 max od czego to może być i jakbym mugł temu zaradzić

wyregulować ?

ślicznie dziękuje za wszystkie rady bede to regulował jeżeli problem zniknie zaraz napiszę

jeżeli chodzi o moje błendy to niedziwcie mi się ale mam tylko 6 klas zkączonych

Po umyciu jak woda zalewa nieco filtr powietrza, to silnik się będzie dusił ze względu na mniejszą dawkę powietrza - normalne zjawisko. BTW: Przy tych mrozach obecnych zastanawiam się, czy temperatura powietrza (mocno ujemna) ma wpływ na mieszankę podawaną finalnie przez gaźnik. Wolne obroty po rozgrzaniu silnika mam wyższe o 200-300 obrotów. No a przyokazyjnie mówiąc, przyczyny dodatkowego falowania od jakichś 3 miesięcy zdiagnozować nie mogę :/

oczywiście że ma. Zimniejsze powietrze to większa gęstość. Więcej tlenu w każdym decymetrze sześciennym powietrza.
Gaźnik to nie wtrysk z czujnikami temperatury i ciśnienia - nie kompensuje tego.
W cyfrach (w przybliżeniu) to jest tak:
- obniżenie temperatury w dolocie o 3 stopnie daje wzrost gęstości powietrza o około 1%.
- to tam sie przekładałoBY na przyrost mocy w okolicy 1% jakby było wykorzystane. Ale niekoniecznie jest przy gaźniku
- jeżeli regulowałeś gaźnik przy 20 stopniach w lato a teraz masz -5 to jest 25 stopni różnicy.
To jest około 8% więcej powietrza w mieszance - czyli zubożenie o 8%. Jeżeli do tej pory silnik był lekko przelewany (a większość jest na wolnych) to teraz mu bliżej do optymalnego składu mieszanki - a wiec i lepsze osiągi.
Dlatego wolne są wyższe.

Ba wczoraj jak wyjechałem chopperem [ przy -8] to jak by mi krasnoludki nitro w nocy założyły :D poważnie pisze bez ściemy latem 75kmh z górki 80kmh i to mocno przeciągany a wczoraj 2/3 gazu 8o na prostej i odejście bez porównania

Juras, sprawdź wkład filtra powietrza, a jeżeli masz filtr stożkowy po poprzednim właścicielu to zastąp go oryginalną puchą.
I nie lej tam już wody. ;-)
-
Eadem, skład mieszanki do regulacji to raz (czytaj. kompetentna rada pana Wombata), a dwa to sprawdzenie całego układu dolotowego pod kątem rozszczelnień (m.in. króciec gaźnika) oraz asekuracyjnie... stanu iglicy (ma być prosta i bez odprysków, bo po kolejnym przekładaniu zapinki różnie to z tym bywa) oraz membrany w gaźniku podciśnieniowym (czytaj. trzeba gumę dokładnie zmacać i dać jeszcze swojemu oku do oceny pod to... zimowe słońce) . :-)
-
Panie snajper, bo to tak ta nasza natura działa...
...
http://www.cumulus.nazwa.pl/teoria/wiedza/w_gestosc.htm

witam wszystkich mam kolejny problem polegający na tym iż dwa tygodnie temu wymieniłem cylinder na 80 c do wczoraj było wszystko super to znaczy licznik zamknięty na 80 km aż tu nagle stracił moc i max osiąg to 60 km czy wie ktoś co mogło się stać