Problem... A może nie? - Obroty

Witam, posiadam skuter Romet 737 (2008) od około 2 miesięcy. Nie jestem specjalistą od skuterów, to mój pierwszy, dlatego moje pytanie czy te obroty, które widać na załączonym filmiku są, jakby to nazwać, prawidłowe?

http://semc.wrzuta.pl/film/1OakMhHba2G/obroty

A dałoby radę obniżyć trochę?Oczywiście na ciepłym silniku :mrgreen: Na moje kapkę za wysokie :)

A może sprawdź filtr powietrza teraz są deszcze i może jest mokry? Ja też nie jestem znawcą , ale zaczął bym od najprostszych rzeczy. Jak filtr jest mokry lub brudny to silnik automatycznie podnosi obroty bo musi zassać powietrze i stąd takie zachowanie.

Euro, to nie wina ustawienia wolnych obrotów ale czegoś innego. Może skład mieszanki jest za ubogi lub ewentualnie za bogaty? Ile Ci pali?
Zawsze mogę się mylić, tylko przypuszczam.

Ok 2.5-3l na 100, zatankuje sobie raz na około 5dni i starcza. lechoo no ostatnio to musiałem trochę pojeździć w deszczu i po nie najlepszych drogach, to mógł się trochę zabrudzić.

EDIT: Wiecie co, lechoo może mieć rację, filtr nie był czyszczony od pierwszego przeglądu, czyli jakieś 500km+. Dzisiaj go wyczyszczę i zobaczymy, a taki filtr to w jakich cenach?

Jeśli masz filtr bawełniany to nie wymieniasz tylko czyścisz benzyną ekstrakcyjną albo naftą i nasączasz olejem.
Może też tak być, że łapie lewe powietrze i stąd te obroty. Ale pali malutko... Może gdzieś jest nieszczelność na przewodach doprowadzających powietrze do gaźnika...

Na ssaniu jest przecież?

Gilbert, no ale przez ssanie wchodzi aż na 3000? No nie wiem, może. A jeśli chodzi o filtr, to raczej bym musiał go wymienić bo chyba się nie da wyczyścić, wczoraj jak zdjąłem obudowę, to była ta gąbka(raczej czysta) , a za nią [spoiler][/spoiler] nie wiem jak to się dokładnie nazywa;p{też żadnych zabrudzeń).

witam wszystkich!Mam pytanie do Euro.W moim 4T było tak samo.To znaczy jest nadal, tylko udało mi się zmniejszyć różnicę pomiędzy małymi obrotami a dużymi ale problem występuje nadal.Czyściłem filtr,gażnik,wszystko co powinno być szczelne jest szczelne,wymieniłem świece,kapturek,moduł,zawory chciałem wyregulować ale u mnie jest czterozaworowiec więc podobno po tak malym przebiegu(2300)nie ma potrzeby.Może udało ci się znaleść przyczynę, jeśli tak, to byłbym wdzięczny gdybyś napisał.Pozdrawiam!